Slørhaler og punpe
Fra : Alexia

Dato : 28-08-04 19:57

Hejsa!

jeg har idag lige købt en åumpe til mit akvarie med 4 slørhaler... punmpen
kører og den er sat ned på mindste hastighed, men det er som om at fiskene
kæmper for at svømme rundt?

Er det bare normalt, eller er der noget jeg kan gøre ved det?

mvh. Alexia

Fra : Alexia

Dato : 28-08-04 20:11

burde nok lige ha læst igennem for stavefejl... og har sendt den to gange..
men er opmærksom på det.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-08-04 20:13

Alexia wrote:

> [...]
> kæmper for at svømme rundt?
>
> Er det bare normalt, eller er der noget jeg kan gøre ved det?

Hvor stort er akvariet?

Har fiskene mulighed for at stå i 'læ'? Tit kan fisk godt lide at svømme
mod strømmen, men de skal selvfølgelig have mulighed for at stå stille,
hvis det er det de vil.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Alexia

Dato : 28-08-04 20:21

der er en ret stor plante som de kan stå forholdsvis meget i læ ved.. jeg
tror det er et sted mellem 10-15 ltr...