logitech Optical mus??
Fra : Guzz

Dato : 10-05-01 05:16

Hvad er det bedste at tilslutte en mus til .. er det usb eller er det
ps2 stikket??

H.R

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-05-01 05:53

Guzz skrev...

> Hvad er det bedste at tilslutte en mus til .. er det usb eller er
> det
>ps2 stikket??

USB, fordi USB bussen er hurtigere.

--
kent - Overclocking FAQ:
www.oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : JK

Dato : 10-05-01 09:07

"Kent Oldhøj" <wol@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> USB, fordi USB bussen er hurtigere.

....(?) - det er da lige meget, når det kun er en mus.

/JK

Fra : Jacob Kaagaard

Dato : 10-05-01 09:45

"JK" <dempsey@email.dk> wrote in message
> ...(?) - det er da lige meget, når det kun er en
mus.

Nej ikke helt - USB bussen opdatere signalet
oftere end ps/2 hvilket vil betyde at f.eks. musen
vil bevæge sig mere "smooth"...

(at man så kan sætte opdateringsfrekvensen på ps/2
op er så noget andet)

mvh
Jacob

Fra : Devast8or

Dato : 10-05-01 13:27

Hvordan gør man det? Jeg blev nødt til at sætte min mus i ps/2 porten da jeg
ikke kunne få USB til at virke, så det ville da være rart hvis man kan sætte
frekvensen på ps/" porten lidt op.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Trickysparrow

Dato : 10-05-01 14:41

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote in message
> [...]
porten da jeg
> ikke kunne få USB til at virke, så det ville da være rart hvis man

Jeg poster lige et program i dk.binaer der
hedder ps2plus.
Prøv det.

--
Martin.

Do you ever wonder what life would be like if you'd had enough oxygen
at birth?.

Fra : Devast8or

Dato : 10-05-01 18:32

mange tak

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Hans Pedersen

Dato : 11-05-01 09:44

On Thu, 10 May 2001 15:41:02 +0200, "Trickysparrow"
<martin@plakaten.dk> wrote:

>Jeg poster lige et program i dk.binaer der
>hedder ps2plus.
>Prøv det.

Æv, det virker kun i Windows Classic.. Findes der noget lignende til
W2k?

Hans Pedersen
http://h2ns.dk
ICQ# 9178476

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-05-01 21:23

Devast8or skrev...

>Hvordan gør man det?

Jeg bruger et lille program der hedder ps2rate. Søg og du skal finde

Fra : Frenzy

Dato : 10-05-01 20:25

> USB, fordi USB bussen er hurtigere.

nej! ps porten fordi den faktisk opdatere hurtigere end usb hvis du sætter
opdateringen til 200 hz.(det kan gøres med logitech mouseware) -usb porten
opdatere kun musen med 125 hz......

Fra : Devast8or

Dato : 10-05-01 21:16

Hvordan gør man det med MouseWare? Jeg kan da ikke se det nogle steder (jeg
kører med de nyeste drivere)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Frenzy

Dato : 11-05-01 01:48

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan gør man det med MouseWare? Jeg kan da ikke se det nogle steder
(jeg
> kører med de nyeste drivere)

i "egenskaber for mus" under "bevægelse" findes en ps2 hastighedsangivelse.

Fra : Devast8or

Dato : 11-05-01 20:56

Jeg kan ikke finde det. hvor finder du 'egenskaber for mus' i
kontrolpanelet, i 'device manager' (kan ikke lige huske hvad den hedder på
dansk) eller et helt tredje sted?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-05-01 23:46

> nej! ps porten fordi den faktisk opdatere hurtigere end usb hvis du sætter
> opdateringen til 200 hz.(det kan gøres med logitech mouseware) -usb porten
> opdatere kun musen med 125 hz......

Ja, tak !

HVOR gøres dette i Logitech Mouseware?

/Mikael