HJÆLP MIG
Fra : Jens E Koch

Dato : 28-08-04 15:24

jeg har nogle poblemer med min ur i min pc den taber tid hvorfor gør den det
og hvad kan der være gal

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-08-04 16:11

"Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> crashed Echelon writing

> jeg har nogle poblemer med min ur i min pc den taber tid hvorfor gør
> den det og hvad kan der være gal

Måske fordi batteriet på bundkortet er ved at være fladt

--
Bjarke Andersen

Fra : Jens Gregersen

Dato : 29-08-04 00:11

> jeg har nogle poblemer med min ur i min pc den taber tid hvorfor gør den det
> og hvad kan der være gal

Før vi kommer med løsninger på dit problem er det en god idé lige at
overholde et par "regler":

1) Lav en overskrift, der fortæller om dit problem. "Hjælp mig" kan lige
så godt være et råb om hjælp til at finde opskriften på pandekager".
2) Lad være med at RÅBE HELE TIDEN! Der er ikke flere, der læser dit
indlæg af den grund - nok højst sandsynligt færre. Det er unødvendig
råben på opmærksomhed.

Det var bare et par stykker - du kan læse meget mere om netetikette på
http://www.usenet.dk/netikette/forklaring.html

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : Leony

Dato : 29-08-04 00:28

"Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har nogle poblemer med min ur i min pc den taber tid hvorfor gør
> den det og hvad kan der være gal

Kom med nogle oplysninger om systemet.
Navn på bundkort er en god start.

--