SMS hukommelse: SonyEricsson T610
Fra : dk_sz

Dato : 28-08-04 15:07

Jeg har slettet alle billeder (undtagen nogle få jeg selv har taget)
og alle spil (undtagen minigolf som jeg vist ikke kan få lov til at
slette...)

Men alligevel er der ALT for lidt SMS hukommelse synes jeg
(tror faktisk ikke at det hjælper at slette billeder mv?) ...

Hvad kan jeg gøre? Skal jeg installere den software på min PC der
medfølger på CD?
Kan jeg derfra bedre administrere den slags ting (over fx trådløst netværk
med mobilen)?

Hjælp....

mvh
Thomas

Fra : Michael Pedersen

Dato : 29-08-04 21:52

Hej Thomas

T610'eren har desværre ikke dynamisk hukommelse som visse Nokia telefoner,
dvs. at SMS'er ikke kan bruge af det hukommelsesområde som bliver brugt til
spil, programmer, lyde, temaer og billeder.

Det vil heller ikke hjælpe at indsætte et SIM-kort med mere kukommelse, idet
SMS'erne bliver gemt på telefonen. Dog bliver SIM-kortets hukommelse brugt
til at gemme SMS'erne i SIM-arkivet. Telefonens hukommelse bliver brugt til
SMS'erne i Indbakke og Sendte poster.

Det vil ikke hjælpe at installere PC software, der kan man ikke administrere
flere ting end på selvo mobilen.

Så der er desværre ikke nogen nem måde at få plads til flere SMS'er
Hvis der er en måde, vil jeg også meget gerne høre om den

Mvh.
Michael Pedersen