PC som tlf-svarer - hvordan ?
Fra : KS

Dato : 28-08-04 14:16

Jeg har et "peer to peer" net af 4 pc'er - alle W2K Prof.

Den ene af disse pc'er er ALTID tændt og jeg ønsket er montere et modem i
denne
pc samt et tlf-svarerprogram til fastnet (helst freeware)

Jeg vil så kunne kontrollere tlf-svarer-programmet fra én af de andre
pc'er - herunder også høre evt- indtalte beskeder.

Kender nogen af jer et SIMPELT tlf-svarer-program - helst freeware ?

Lidt OT - hvor kan 'fjernstyringen' fra en anden pc realiseres ?

Mvh KS

Fra : Thomas

Dato : 29-08-04 15:52

"KS" <keld.soerensenDELETE_THIS@os.dk> wrote:

> Kender nogen af jer et SIMPELT tlf-svarer-program - helst freeware ?

Det er nu ikke freeware - men Talkworks Pro fra Symantec kan fungere som
telefonsvarer - og fax mm.

Evt. Ultra VNC. - http://ultravnc.sourceforge.net/

--
/Thomas

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 29-08-04 01:41

> Lidt OT - hvor kan 'fjernstyringen' fra en anden pc realiseres ?
>
> Mvh KS

Er det mon dette du mener:
http://ultravnc.sourceforge.net/
User Friendly, Fast, and Full featured remote control ... for FREE

/ Thomas