TEC King... Fugt i den ene væg!
Fra : Mads Stetter

Dato : 28-08-04 13:07

Hej Alle

Der er en del fugt i den ene væg i vores TEC vogn fra 88 tror jeg nok!

Er det nemt at lave sådan noget, (Tænker på at udskifte de ødelagte dele og
sådan) og hvor dyre er stumperne til sådan noget?

Håber på at i kan hjælpe lidt!

Vognen er ellers i meget fin stand, der er blot det fugt!

MVH Mads Stetter

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 31-08-04 15:41

Hej Mads

Det er godt nok uheldigt , men det sker jo engang imellem !
Hvis jeg var dig ville jeg starte med at få lavet en fugttest af vognen og
bede værkstedet specielt koncentrere sig om det område du mener er angrebet.
Du kan jo være uheldig at der er flere skader end du bare lige kan
konstatere. (Så kan en reperation være dyrer end vognens værdi)
Inden du går igang er det vigtigt at du selv kan snedkerer lidt selv da det
nok er her du skal starte.Prøv desuden at undersøge om der i det hele taget
er mulighed for at skaffe f.eks. reservedele til din vogn(henvend dig til en
TEC forhandler og lad ham undersøge), specielt reservedele er der utrolig
lang leveringstid på , da de næsten hver gang skal fremskaffes fra fabrik !
Spørg desuden om der findes byggetegninger af vognen , hvis du selv går
igang.
Held og lykke med din beslutning...........