IE?
Fra : tr

Dato : 28-08-04 13:17

Hej
Jeg vil gerne installere IE igen,men når jeg prøver står der, at jeg har den
nyeste ver. installeret.
Hvordan afinstallerer jeg den jeg har så jeg kan få den ind igen
Jeg bruger XP
Mvh tr

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-08-04 13:29

tr wrote:

> Jeg vil gerne installere IE igen,men når jeg prøver står der, at jeg har den
> nyeste ver. installeret.
> Hvordan afinstallerer jeg den jeg har så jeg kan få den ind igen

Du kan ikke afinstallere IE fra Windows XP. Hvis du har installeret
opdateringer, kan du muligvis afinstallere dem, men ikke hele browseren.
Er der nogen speciel grund til, at du vil fjerne den og derefter
installere den igen?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : tr

Dato : 29-08-04 19:05

Hej
Ja den virker ikke rigtig, men måske har jeg slettet et eller andet.
Jeg har slettet xp og installeret den påny.
Mange tak for svar
te

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-08-04 15:24

tr skrev:

>Jeg vil gerne installere IE igen,men når jeg prøver står der, at jeg har den
>nyeste ver. installeret.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;318378

Men kan du ikke klare dig med en update?

I hvertfald din OE er en ikke-opdateret version og det gælder så
med stor sandsynlighed også din IE.
--
Knud