Gratis SMS ved CBB?
Fra : Morten Fjendbo

Dato : 28-08-04 09:57

Jeg har nu haft abb. ved CBB i ca. 2 mdr. men alle de sms´er jeg har sendt
står som "Gratis SMS" på min forbrugs side. (jeg kan kun se jeg har betalt
for normal telefoni)
Er det normalt?
Jeg må indrømme at jeg kan ikke huske om CBB har haft nogle "SMS pakker" i
så fald har jeg ikke købt nogen.

--
Med Venlig Hilsen / Best regards
Morten Fjendbo morten@fjendbo.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-08-04 10:07

"Morten Fjendbo" <dxl@(REMOVE)dxlnet.dk> wrote in message
> [...]
> Er det normalt?
> Jeg må indrømme at jeg kan ikke huske om CBB har haft nogle "SMS pakker" i

De havde en sommer sms pakke med 50 kroner gratis SMS´er så vidt jeg
husker.. De skulle så bruges inden en eller anden dato som jeg heller ikke
kan huske.. Men jeg vidste det heller ikke, og så først da jeg modtog
simkortet at der stod at der var gratis sms´er med... Dog tog det lige et
par dage på forbrugssiden før der stod gratis.. Men der blev ikke trukket
noget for sms´erne

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 30-08-04 17:03

Det var smuk og solrig dag da Morten Fjendbo skrev
news:413048cc$0$46187$14726298@news.sunsite.dk i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg har nu haft abb. ved CBB i ca. 2 mdr. men alle de sms´er jeg har
> sendt står som "Gratis SMS" på min forbrugs side. (jeg kan kun se jeg
> har betalt for normal telefoni)
> Er det normalt?

De har haft et tilbud med 300 gratis sms'er ved oprettelse af nyt
abonnement. Tilbudet kom lige efter jeg havde tilmeldt mig, men jeg fik dem
alligevel, så det er jo fint. Det er ca 2 måneder siden.

--
Rune D. Jørgensen