Historie og opstaldning??
Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 28-08-04 09:10

Hej NG

Jaah, endelig blev jeg hesteejer, eller rettere følejer. En indtil videre
lille plettet sag. Han er 6 måneder og en blanding af knabstrupper og
andalusier. Jeg har døbt ham Chico dot DK

Jeg ville lige hører jer ad om hvor jeg måske kan finde opstaldning til mit
føl omkring Slagelse. Jeg har nemlig fundet nyt arbejde og vil gerne flytte
til Sjælland. Kommer dog til at arbejde i Bagsværd. Bor lige nu på Fyn, hvor
han skal stå hos en god veninde, men jeg vil gerne have ham med mig, når det
hele om et stykke tid forhåbenligt kommer til at gå op i en højere
enhed.....

Det kunne jo være der var nogen der kendte til noget herinde, man kan jo
højest få et nej ))

Venlig hilsen Rikka

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 28-08-04 15:33

Jon & Ann-Rikka wrote:

> [...]
> til Sjælland. Kommer dog til at arbejde i Bagsværd. Bor lige nu på Fyn, hvor

havde du tænkt dig at pendle fra Slagelse til Bagsværd?
Det er en pæn sjat vej at køre.

JonB

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 29-08-04 02:12

Jon Bendtsen <noone@example.com> wrote:

>havde du tænkt dig at pendle fra Slagelse til Bagsværd?
>Det er en pæn sjat vej at køre.

Ja, og det tager nok nogen tid før du kan ride turen.

Men tillykke, og sikke en opfindsomhed med det navn!

Estupendo !!!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.tuskemarked.dk

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 28-08-04 18:04

Hej Jon....

PT. pendler jeg på motorcykel fra Odense til Grindsted, og min kæreste
pendler fra Odense til Bagsværd, som om alt andet lige, får vi noget kortere
på arbejde

--
MVH
Procesteknolog / Proces-engineer, Danisco Grindsted

Fra : Jacob

Dato : 29-08-04 16:34

"Jon & Ann-Rikka" <Fælles_somikkefindes_@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mit
> føl omkring Slagelse. Jeg har nemlig fundet nyt arbejde og vil gerne

Det må være et godt arbejde, for SJælland flytter man da ikke frivilligt
til -
men så er det jo godt at vi har den faste forbandelse over storebælt, så du
kan komme hjem igen.

Jacob

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 29-08-04 19:20

"Jacob" <madFJERNsen.jacobFJERN@FJERNtiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til -
> men så er det jo godt at vi har den faste forbandelse over storebælt, så

Hør Jacob, hvad er der liiige galt med Sjælland (er født og opvokset
der)
Og joo det er skam et godt arbejde, og møj bedre betalt end i det mørke
jylland ;-P

--
Pletføl

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 30-08-04 07:23

"Jon & Ann-Rikka" <Fælles_somikkefindes_@mail.dk> wrote:

>Hør Jacob, hvad er der liiige galt med Sjælland

Det eneste der er galt er at vi er nødt til at "købe" os fri når vi
skal væk herfra!

Fordelen er at hesten ikke kan løbe væk. Til højre er Øresund, til
venstre Storebælt. Den kan altså ikke komme nogen steder

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.tuskemarked.dk

Fra : Jacob

Dato : 30-08-04 18:13

"Ole Braad-Sørensen" <nospam@soholm.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg har boet der i otte år og er lige flyttet tilbage til jylland. Det er
den bedste beslutning jeg nogensinde har taget. Her er bare bedre at være.
For mig er Sjælland som et 2 1/2 liters akvarium uden pumpe.
Har I i øvrigt tænkt over hvorfor betalingsanlægget til broen ligger ovre
hos jer?

Humoristisk hilsen Jacob

Fra : ST

Dato : 31-08-04 20:39

> [...]
>
> Venlig hilsen Rikka
> Du får vist danmarks dyreste hest, hvis du skal betale for opstaldning nær
Bagsværd, prøv at annoncere i de lokale aviser på midtsjælland eller prøv at
kontakte de lokale rideklubber der.
Priserne nær Storkøbenhavn er bare astronomiske, og forholdende ringe for en
plag, så søg midtsjælland og ikke Københavnsområdet. Held og lykke med din
plag
Hilsen Susanne (Amager)

Fra : karsten klaaby

Dato : 01-09-04 07:47

> [...]
en
> plag, så søg midtsjælland og ikke Københavnsområdet. Held og lykke med din

Nu søgte hun jo også opstaldning nær slagelse, og der skulle det da være til
at betale + gode foldmuligheder.
Mener der er et ridecenter nær slagelse, du kunne jo tjekke opslagstavlen
der..............

MVH Pia

Fra : Anet

Dato : 01-09-04 08:23

"karsten klaaby" <karsten.klaaby@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at betale + gode foldmuligheder.
> Mener der er et ridecenter nær slagelse, du kunne jo tjekke opslagstavlen

(klip)

Prøv at finde en gård hvor der er privat opstaldning for der vil det være
meget billigere at have hesten gående på døgnfold om sommeren og med dagfold
om vinteren.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : PiaJ

Dato : 01-09-04 13:01

> Prøv at finde en gård hvor der er privat opstaldning for der vil det være
> meget billigere at have hesten gående på døgnfold om sommeren og med
dagfold
> om vinteren.

Ja, jeg burde jo tilbyde mig eftersom jeg har været hamrende misundelig over
at jeg ikke fandt det føl først! Men jeg har ikke lige forsikringerne i
orden til at drive "erhvervsmæssig opstaldning".

Hvor langt fra Slagelse må det være, og hvad må det koste? Hvad forventer du
af faciliteter?

Jeg kan jo holde øjnene åbne, ser tit lokale opslag.

:Pia

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 01-09-04 19:36

"PiaJ" <ngspam@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> dagfold

Ja det er klart. Er selv fra Slagelse, men ville lige sende en føler ud her

> [...]
> at jeg ikke fandt det føl først! Men jeg har ikke lige forsikringerne i
> orden til at drive "erhvervsmæssig opstaldning".

Misundelig, jamen så se da lige billedet på dk.binaer (Hvis det ellers er
lykkedes mig at få det derind) Kaldet Følle Andalusier/Knapstrupper

--
Prikhest, Chico Dot Com

Fra : PiaJ

Dato : 01-09-04 20:46

> Misundelig, jamen så se da lige billedet på dk.binaer (Hvis det ellers er
> lykkedes mig at få det derind) Kaldet Følle Andalusier/Knapstrupper

Jeg havde allerede set ham på hestenettet. Nu er der ingen grund til at
træde i det vel?!

:Pia

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 03-09-04 19:28

Hej Pia....

Ok skal nok lade være

Nå men vi overvejer faktisk selv at købe noget nu, banken har givet grønt
lys, så nu må vi se ad om vi kan finde noget nær drømmeboligen for det beløb

--
MVH
Procesteknolog / Proces-engineer, Danisco Grindsted, snart Novo