Kort oilskin
Fra : Jørgen

Dato : 27-08-04 16:17

hej Jeg er ny her så emnet kan måske have været diskuteret før.

Min gamle Sealand Oilskins JAKKE er slidt op efter 12 år men grundet min
højde eller magel på samme ville jeg gerne finde en kort jakke model lign.
min den gamle.

hvor finder jeg det ??

jeg har været "alle" d´steder i kbh og freriksbeg men uden helt oilskin er
gået af "mode"

Det ideelle var jo hvis der var en eller anden der lå inde med sealand
modellen :-9

hilsen jørgen

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 28-08-04 13:09

"Jørgen" <joej-Remove-@ofir.dk> wrote in message
> hej Jeg er ny her så emnet kan måske have været diskuteret før.
>

> Min gamle Sealand Oilskins JAKKE er slidt op efter 12 år

Det må være dårlig kvalitet

men grundet min
> højde eller magel på samme ville jeg gerne finde en kort jakke model lign.
> min den gamle.
>
> hvor finder jeg det ??

Jeg har en "barbour" de laver også korte modeller, både med og uden ærmer,
og min er nu 14 år gammel, og ser stadig ud som da den var ny - og DEN har
været udsat for lidt af hvert skulle jeg hilse at sige.

> jeg har været "alle" d´steder i kbh og freriksbeg men uden helt oilskin
er
> gået af "mode"

Tag et smut til England - der kan det stadig købes på ethvert gade hjørne,
og enhver "Countrysports" butik med respekt for sig selv fører Barbour, som
imho er det førende mærke - dyrt? javel, men i dette tilfælde får du hvad du
betaler for

Peter

Fra : Larsen

Dato : 28-08-04 15:32

Til orientering ved jeg at Barbour kan købes såvel hos Aktiv Fritid i Køge
som Hubertushuset i Ringsted

God fornøjelse

/John