Browserfejl - flere vinduer åbnes på samme~
Fra : SuSanne

Dato : 27-08-04 15:50

Hej,

På en bekendts PC sker der sporadisk åbning af flere sider på samme
internetside. Printscreen postet i dk.binaer under emne: Browserfejl?

Som billedet viser sker det bl.a. under en Google-søgning, og til højre for
søgningsresultatet åbner der sig to smalle kolonner/nye sider, som begge
fortæller, at siden ikke kan vises. Resultatet af søgningen ser normal ud.
Det sker ikke kun ved brug af Google, men også ved åbning af andre sider -
og kun indimellem, så jeg kan ikke rigtigt finde sammenhæng i hvornår og
hvorfor ....

OS = XP Home Edition - alle Microsofts programmer er up-to-date.
Sikkerhedsindstillinger er sat til "Mellem", XP firewall slået fra,
ZoneAlarm til (og jeg mener at have indstillet den korrekt).
Hun har haft en del virusser og spyware inde (mange hot/search-bars), som
jeg har renset ud i - kan det have noget med det at gøre?

Venlig hilsen
Susanne

Fra : Lobais

Dato : 28-08-04 09:35

Fri, 27 Aug 2004 16:49:37 +0200. skrev SuSanne:

> På en bekendts PC sker der sporadisk åbning af flere sider på samme
> internetside. Printscreen postet i dk.binaer under emne: Browserfejl?
Kan du ikke bare give os et link?

> [...]
> og kun indimellem, så jeg kan ikke rigtigt finde sammenhæng i hvornår og

Har du tjekket for spyware? Det laver nogen gange popups hvergang du
besøger en side. At den så ikke kan finde de sider den prøver at åbne
er mindre vigtigt.

--
Lobais - http://thomas.ahle.dk/
Einstein - Science without religion is lame, religion without science is blind.

Fra : SuSanne

Dato : 28-08-04 15:37

Lobais wrote:

> Kan du ikke bare give os et link?
**
Så bliver det sådan et:
http://www.sus.vindinggaard.dk/Diverse/Browserfejl.htm
for jeg kunne desværre ikke få det til at virke med link til posten i binaer
og kunne ikke umiddelbart finde vejledningen på Usenet ...

> Har du tjekket for spyware? Det laver nogen gange popups hvergang du
> besøger en side. At den så ikke kan finde de sider den prøver at åbne
> er mindre vigtigt.

**
Ja - der er checket med opdaterede versioner af både Spybot og Ad-Aware. Ej
heller virus. Men jeg har ryddet krafttigt op i registreringsdatabasen med
reg-cleaner, uden at jeg dog mener at have slettet noget, jeg ikke med
bestemthed vidste hvad var.

Venlig hilsen
Susanne