God hundepension nær Støvring
Fra : Thomas Vedel

Dato : 27-08-04 11:05

Hejsa i gruppen

Vi har en nu 7 måneder gammel hvalp (roligt og kærligt "skrummel" når man
tager alderen i betragtning - Schäfer / Labrador krydsning), som vi for en
gangs skyld får brug for at få passet et par dage.

Er der nogen der kender en god hundepension i nærheden af Støvring (syd for
Aalborg)? Det skulle jo gerne være en god oplevelse for både hund og os, så
det ville være godt med lidt referencer fra nogen som har gjort nogle
erfaringer.

Mange hilsner
Thomas Vedel

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-08-04 11:44

"Thomas Vedel" <spam@filter.on> wrote in message
> [...]
> Aalborg)? Det skulle jo gerne være en god oplevelse for både hund og os,

> det ville være godt med lidt referencer fra nogen som har gjort nogle

Hvis Arden ved Astrup er passende har vi brugt vores hunds opdrættere flere
gange:

www.kennel-birkebo.dk

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Helle Jensen

Dato : 27-08-04 14:26

> Hvis Arden ved Astrup er passende har vi brugt vores hunds opdrættere
flere
> gange:

Hej

Jeg ved selvfølgelig ikke om der er flere pensioner i Astrup. Men jeg har en
veninde, som har haft en utrolig dårlig oplevelse med netop en pension i
Astrup.

Hendes hund (som har det svært med andre hanhunde) var blevet lukket sammen
med netop en anden hanhund. Pensionens forklaring var, at der jo ikke skete
noget, og i øvrigt ville de få opholdet billigere.

Det er bare ikke godt nok. Hunden havde haft en møgoplevelse og var
anderledes, da den kom hjem. Dens ting var overstrintet i pis fra den anden
hund osv. Der har rigtig været afmærkninskamp i buret.

Derfor vil jeg ikke anbefale netop denne pension, men derimod Midtjysk
Hundecenter http://www.midtjysk-hundecenter.dk/ , som jeg indtil videre kun
har hørt godt om og har haft mine egne hunde en enkelt gang.

venlig hilsen

Helle