Forsvundet killing i helsingør
Fra : Lone Johansen

Dato : 27-08-04 10:57

Hej alle sammen, jeg skriver på vegne af min voksne bonus datter hun
havde lige fået en killing her hjemmefra hendes far og mig, da katten
havde været hos hende en uge løb den hjemmefra og er stadigvæk ikke
dukket op, ak og ve hvad skal vi dog gøre hun står med to mindre børn
som er blevet rigtig ulykkelige. Desværre havde hun ikke noget at få
givet den navnebånd el. fået ham chippet el. øremærket. Hvad skal vi
dog gøre, han er jo en dejlig og kælen killing, han er rød og hvid
stribet med en ekstra lang hale, moren er en manx kat altså haleløs
race. Hun fik 3 killinger 1 haleløs, 1 med 3/4 hale og så Tarzan(som
han kaldes) med ekstra lang hale.
Kan nogen af jer her i gruppen hjælpe os så vi har en chance for at
katten kommer hjem??????????????????????????

Mvh. Lone Johansen

ps. ved privat svar slet J2034 i mail adr.

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 27-08-04 15:28

> [...]
> katten kommer hjem??????????????????????????
>
> Mvh. Lone Johansen
>
> ps. ved privat svar slet J2034 i mail adr.

Jeg ville gå rundt og spørge nogle naboer om de har set den,og hænge
sedler op alle tænkelige steder....ring til de nærliggende internater og
dyrlæger,måske er den blevet indleveret som "herre-løs",det sker jo
temmelig tit......

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lone Johansen

Dato : 30-08-04 13:06

Hej Sascha og sillemis
Tak for de gode råd vi har sat sedler op i nærheden og omegnen, men havde
ikke lige tænkt på dyreinternat. Trods alt dette har vi stadigvæk ikke fået
ham hjem.

Med venlig hilsen
Lone og de fire misser

Fra : Monika Drejer

Dato : 10-09-04 15:12

Hej

Jeg ville bare lige høre om i har fået jeres killing hjem eller om den
stadig er ude og rende, hvis den stadig er ude ville jeg gerne vide hvor fra
killingen er stukket af da jeg selv er fra helsingør.

Mvh Monika