Husk: I dag kl 15 OL-spring-finale med Tho~
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 27-08-04 10:49

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Danske Bank: "Gør det du er bedst til. Det gør vi.
Mig: "Jeg er slet ikke tryg ved en bank der gør det, JEG er bedst til.

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 27-08-04 11:31

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> skrev i en meddelelse

Ved du hvilken kanal?

> Danske Bank: "Gør det du er bedst til. Det gør vi.
> Mig: "Jeg er slet ikke tryg ved en bank der gør det, JEG er bedst til.

fnis! sådan har jeg aldrig tænkt på den før!

mvh. tina

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-04 12:19

"Tina Christoffersen" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en
meddelelse news:412f0d57$0$237$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> skrev i en meddelelse
>
> Ved du hvilken kanal?

TV2 Zulu...

Hilsen Camilla

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 27-08-04 23:50

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> wrote:

>Danske Bank: "Gør det du er bedst til. Det gør vi.
>Mig: "Jeg er slet ikke tryg ved en bank der gør det, JEG er bedst til.

Ha, Ha! Dagens tolver

Je ku da godt tænke mig at se en af de støvede bankfolk på fuld fart
ned gennnem birke-skoven, i væddeløb med et rensdyr )

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.tuskemarked.dk