Velkommen til....
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-08-04 14:40

Advarsel, dette er ikke for sarte sjæle

Synes det er på tide at vise mine små bamser frem. De er i dag 4 uger :) De
stolte forældre er Ymer og Chili.

En blå creme pige. TROR hun hedder Tender Tribes Olivia (Skipper Skræks
kæreste). Det er også muligt at hun er Sørøver Sally, men det må tiden vise.

Så er der en sort sølv dreng, han hedder vist Tender Tribes Lucky Luke :)

Og til sidst med ikke mindst, Tender Tribes Pippi Langstrømpe :)

Alle har det godt, er nogle bøller men gudeskønne. Det er en fryd at kravle
ned i den anden ende af sengen om morgenen og kigge ned i kravlegården

Billedet her er en lille uge gammelt.
http://www.tendertribes.dk/killinger.jpg

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-08-04 15:16

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kravle
> ned i den anden ende af sengen om morgenen og kigge ned i kravlegården

Ååååårh.-.... Gyyys, hvor er de søde... Lige til at spise. (jeg forbander
min kæreste fordi han ikke kan tåle katte.) Jeg må nøjes med Peanut, min
hund, selvom jeg godt gad at eje de små miflinger. Men ok, Peanut er en
chihuahua, ligner LIDT en kat. LOL

Mvh. Nana

Fra : karsten klaaby

Dato : 26-08-04 15:30

klip

> De
klip

Ja de forældre kan da godt være stolte, jeg er allerede skudt i pippi (den
brun røde), hold da helt fast....................gælder mig til at se flere
billeder med tiden.

MVH Pia

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 26-08-04 15:32

Yrk føj bwadr, hvor er de ækle og grimme *GGGG*

Vi synes de er MEGET søde og vi vil også have killinger!

/Pernille (og Choko)
www.garion.dk

Fra : Charlotte A.

Dato : 26-08-04 15:48

Hej Nina

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i
> Advarsel, dette er ikke for sarte sjæle
- hvorefter man selvføøøølgelig kigger...

[snip]
> [...]
kravle
> ned i den anden ende af sengen om morgenen og kigge ned i kravlegården

De er simpelthen FOR bedårende....hold da op, hvor er de cute. Jeg kan godt
li´ ham Lucky Luke... mmmm... men de er alle tre bedårende...

--
KH
Charlotte A

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 26-08-04 15:43

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i en meddelelse
> Advarsel, dette er ikke for sarte sjæle

Argh, troede jeg var rå nok, men ak...er det ikke tydeligt at se på
billedet, at de bare SÅ gerne vil til Stouby og bo? Joeh, jeg synes bestemt,
man kan se det på ansigtsudtrykkene . De ligefrem tigger om det!

MVH Mette

Fra : Jane :o)

Dato : 26-08-04 18:24

> Billedet her er en lille uge gammelt.
> http://www.tendertribes.dk/killinger.jpg
>
> Hilsen Nina
> www.tendertribes.dk

NØJ hvor er de bare for nuttede...

Som nævnt I tidligere tråd overvejer jeg køb af racekat (har huskatte), og
jeg må da sige de er fristende.

Mvh Jane

Fra : Kate

Dato : 26-08-04 19:45

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote in

> http://www.tendertribes.dk/killinger.jpg

Du har ret, det link var ikke for sarte sjæle
Nøøøøøøøjjj, hvor er de nuttede. Mows går rundt her og brokker sig, han
synes vidst jeg er utro

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : dpl

Dato : 26-08-04 19:50

Hej Nina
Ja, de er da godt nok ikke for kønne!
Meeen, helt så uskønne som mine to grimrianner er de da heldigvis ikke:
http://www.kishka.dk/dorthes/images/lur.jpg

Hilsen Dorthe
PS: Til lykke med dem!

Fra : Kate

Dato : 26-08-04 20:01

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> http://www.kishka.dk/dorthes/images/lur.jpg

Det er simpelthen ren og skær ondskab....I ved jo at jeg ikke kan lade
være med at kigge

Fra : Denise

Dato : 30-08-04 18:31

Kate wrote:
> dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Det er simpelthen ren og skær ondskab....I ved jo at jeg ikke kan lade
> være med at kigge

Helt enig, ren ondskab. Er lige kommet fra ferie, og hvad bliver kastet i
hovedet på een

--
Hilsen Denise

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-08-04 20:37

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> Hej Nina
> Ja, de er da godt nok ikke for kønne!
> Meeen, helt så uskønne som mine to grimrianner er de da heldigvis ikke:
> [...]
He he Er lidt vild med hende maskemissen, troede slet ikke en sibirer
fandtes i den maske farve Det er lidt synd for ham den dejlige blå
bamse, for man kan jo ikke andet end at sætte focus på hende... det er som
når der sidder en flue midt på næsen af en man taler med, man kan jo slet
ikke koncentrere sig om andet
))

Men når vi nu er igang, så må alle UNDTAGEN KATE kigge her *G*
NIX Kate, du gør det ikke

http://www.tendertribes.dk/killinger1.jpg
http://www.tendertribes.dk/killinger2.jpg
http://www.tendertribes.dk/killinger3.jpg

Hilsen Nina
PS, jeg ved godt at kurven de ligger i er grim, i stykker og gammel, men den
har overlevet 6 års hårdt slid og er på 5. kuld. Det er ikke til at opdrive
en tilsvarende på markedet, så den må leve så længe den kan. Alle mislinger
elsker den Hvis nogle her i gruppen er til sådan noget rør-fletning
eller hvad det nu er, så er jeg aftager af en skål, bare den er smal og skæv
nok i bunden

Og ja Pernille, jeg har prøvet at beherske mine fødders tilstedeværelse i
fødekassen denne gang *G*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-08-04 20:55

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> writes:

> Men når vi nu er igang, så må alle UNDTAGEN KATE kigge her *G*
> NIX Kate, du gør det ikke

Kan godt se at jeg heller ikke skulle have kigget...*GG*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Helle Madsen

Dato : 26-08-04 21:31

Hej Nina

Tillykke med killingerne, de er godt nok kære

Men synes nu den lille Blå af Dorthes er den smukkeste, mest perfekte
velskabte lille killing. Han er så smuk og lækker. (Har vi monstro noget gæt
på hvor den smukling skal flytte hen? *GG*)
Men lille Natalay er nu også dejlig, det ser så sødt ud nu masken er under
udvikling.

/Mvh
Helle, der synes tiden går sååå langsomt for tiden.

Fra : dpl

Dato : 27-08-04 21:46

Helle Madsen wrote:
> [...]
> velskabte lille killing. Han er så smuk og lækker. (Har vi monstro noget gæt
> på hvor den smukling skal flytte hen? *GG*)

Hmmm... han skulle vel aldrig en tur til Jylland om en 5 ugers tid?
*grin*

Fra : Kate

Dato : 27-08-04 23:59

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote in

> Men når vi nu er igang, så må alle UNDTAGEN KATE kigge her *G*
> NIX Kate, du gør det ikke

Jo, jeg gjorde....*suk*
Godt mantraet er på plads...Nej, vi skal ikke være flere, der er de
katte der skal være her. Doughnut og Johan vil ikke synes om det....
Nej, vi skal ikke være flere, der er de katte der skal være her.
Doughnut og Johan vil ikke synes om det....

Gentages indtil naboerne klager

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-08-04 06:19

> [...]
> Nej, vi skal ikke være flere, der er de katte der skal være her.
> Doughnut og Johan vil ikke synes om det....

LOL eller til du bliver hæs !

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 26-08-04 21:11

> dpl skrev:

> Ja, de er da godt nok ikke for kønne!

Jeg må gi´ Dorthe ret.........og den lille Pippi er slet ikke lækker....
men hvis du får problemer med at komme af med dem så kan du altid sende
mig en mail.............

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ida

Dato : 26-08-04 20:46

--

> [...]
> Advarsel, dette er ikke for sarte sjæle
>
> Synes det er på tide at vise mine små bamser frem. De er i dag 4 uger :)

Stort tillykke med de små tyksakker - de ser ud til at nyde livet
Jeg har forsøgt at se stamtavler på dine katte, men dine links til
pawpeds.com er vist lidt forældede ? *S*

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger på vej

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-08-04 21:00

> Stort tillykke med de små tyksakker - de ser ud til at nyde livet
> Jeg har forsøgt at se stamtavler på dine katte, men dine links til
> pawpeds.com er vist lidt forældede ? *S*

Ja, min side er ikke opdateret i 100 år. Beklager. Er igang med en version,
men den er ikke færdig endnu.
Var det stamtavlen på mislingerne her du gerne ville se? Den er her

http://www.pawpeds.com/cgi-bin/MCO?name=ymer&match=B&g=4&ids=12%3A5025870%3B13%3A5008653%3B14%3A5019362%3B15%3A4000223&pos=2&a=ms&db=MCO

Nina

Fra : Ida

Dato : 27-08-04 09:28

--

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i en meddelelse
--klip--klip-
> [...]
version,
> men den er ikke færdig endnu.
> Var det stamtavlen på mislingerne her du gerne ville se? Den er her

Tak Nina - det var nemlig den jeg gerne ville se
Jeg må sige, at jeg finder Ymers stamtavle meget interessant, den er
forfriskende med den lave inbreeding og clones

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger på vej

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-08-04 11:57

> [...]
> Jeg må sige, at jeg finder Ymers stamtavle meget interessant, den er
> forfriskende med den lave inbreeding og clones

Ja da, han er yderst interessant pga flere ting ud over de lave
indavlsprocenter. Generationerne bag ham er OFA hd certificeret og har
scannede hjerter alle med super resultat, de er alle lige til at slå op på
nettet og se resultaterne. Der er kun et par enkelte katte i stamtavlens
yderste led der ikke er testede. Så ja, han er guld værd, og han tynder godt
ud på stamtavlen på mine hunner. At han så også er en sød dreng der ikke
strinter overhovedet, er jo guld værd
Han har jo ikke et look der kan begå sig på en udstilling, men der er jo
også mere i avl end show. Indtil nu har han lavet rigtig gode killinger.

Hilsen Nina

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 26-08-04 21:19

<klip>
> Billedet her er en lille uge gammelt.
> http://www.tendertribes.dk/killinger.jpg
>
> Hilsen Nina
> www.tendertribes.dk

*slurp*

Sikke da nogle bedårende charmetrolde, jeg sidder og er lykkelig for at
Miver er neutraliseret, for ellers havde jeg i snesevis af killinger
rendende, jeg ville aldrig kunne gå af med dem...

Tillykke med dem, de er....næsten uimodståelige :)

Hilsen Miver og Mulles mor, Heidi
http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : PiaJ

Dato : 31-08-04 12:32

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote in message
> Advarsel, dette er ikke for sarte sjæle

Nej, det skal jeg love for. Puh, hvor er det ærgerligt at Mivs ikke kan
håndtere flere katte i huset.

:Pia