Spil på internet til barn
Fra : Jan

Dato : 26-08-04 14:35

Hejsa

Jeg har en datter på 7 år der er begyndt i 1. klasse.
Nu sidder jeg og tænker på, om der skulle være nogle dansk hjemmesider med
spil, hvor børnene kan lære at regne, stave osv... - altså noget tal og
bogstavleg på nettet ???

Jan

Fra : karsten klaaby

Dato : 26-08-04 15:24

klip
> spil, hvor børnene kan lære at regne, stave osv... - altså noget tal og
> bogstavleg på nettet ???

Hej. Hvis ikke der er noget på nettet, så er pixeline spil altså
gode..............................mvh Pia

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 26-08-04 20:52

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spil, hvor børnene kan lære at regne, stave osv... - altså noget tal og

regning - www.matematikbogen.dk

Mvh.Bodil.

Fra : Kim

Dato : 26-08-04 21:10

> [...]
> spil, hvor børnene kan lære at regne, stave osv... - altså noget tal og

Prøv at kigge lidt på www.dr.dk/oline

Kim

P.S. Ved svar via mail, fjernes XX fra mail adressen.

---
Udgående mails er kontrolleret af AVG.

Fra : Brian k

Dato : 04-10-04 01:06

Jan wrote:
> [...]
> hjemmesider med spil, hvor børnene kan lære at regne, stave osv... -
> altså noget tal og bogstavleg på nettet ???

http://www.it-kids.dk/

http://www.popit.dk/

http://www.mariannejacobsen.dk/borneside/borneside.htm

http://snup.tv2.dk/