Mozilla firefox og netradio?
Fra : Kurt Dunder

Dato : 26-08-04 10:26

Hej

Jeg kører Mozilla Firefox 0.93 og den vil ikke give lyd fra sig i
forbindelse med netradio, hverken DR eller 100fm. Den skriver, at den
mangler et plugin. application/x-mplayer2 og henviser til
microsoft.com/windows/mediaplayer/. Jeg kører mediaplayer 6.4, er det der
misseren ligger??

Mvh

Dunder

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-08-04 10:19

Kurt Dunder skrev:

> [...]
> henviser til microsoft.com/windows/mediaplayer/. Jeg kører
> mediaplayer 6.4, er det der misseren ligger??

Formentlig - Mediaplayer findes i version 9 til nyere windows-
versioner. Hvis du kan opgradere (prøv på windowsupdate.com), så
gør det - det skulle løse problemet. Jeg bruger selv FireFox 0.93
og her fungerer netradioen fint.

Hvis du bruger et ældre styresystem - fx Windows NT - kan det dog
godt tænkes at version 6.4 er den nyeste tilgængelige version af
Mediaplayer. I så fald kan du nok ikke gøre så meget.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Carl Drud

Dato : 26-08-04 14:47

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Hvis du bruger et ældre styresystem - fx Windows NT - kan det dog
> godt tænkes at version 6.4 er den nyeste tilgængelige version af
> Mediaplayer. I så fald kan du nok ikke gøre så meget.

Min XP brugte også Mediaplayer ver 6.4, men jeg løste problemet med
dette registry fix.

http://plugindoc.mozdev.org/faqs/firefox-windows.html#issues-wmp9

Carl