ÆV ÆV slemme slemme hvalpe
Fra : Rikke Andersen

Dato : 26-08-04 09:02

Hejsa alle

Øv altså !!!!!

Mine små slyngler er blevet så begejstrede for at de har startet
livet barfende, så i går eftermiddags ved fodringstid drog de
hærgende rundt i deres børnehave og indfangede en kylling, der havde
forvildet sig derind ved en fejl.

De havde sådan set ret i, at de får kyllingevinger og halse når jeg kommer
hjem fra arbejde, meeeen jeg synes måske nok de kunne have nøjes med
at spise dem der var tøet op fra fryseren.

Dem er der bare ikke noget sjovt ved, men den stakkels kylling der
måtte lade livet for de blodtørstige 10-ugers møghvalpe gjorde det
ud for både eftermiddags- og aftensmad.

Og for at det ikke er nok !!!!! Nu har de små ådsler fået smag for
at dræbe og lemlæste, så her til morgen kravlede Spot over hegnet
til børnehaven, og indfangede en kylling inde i hønsegården helt
alene.....

Og ja Spot er den jeg har valgt at beholde selv, og ja kyllingen
døde

Mange hilsner

Rikke Andersen
med de søde store og slemme små Border Collier
Http://www.bobbe.dk

Fra : pedellen

Dato : 26-08-04 10:16

"Rikke Andersen" skrev d. 26-08-04 09:02 dette indlæg :
> [...]
>
> Mange hilsner
>
> Rikke Andersen
> med de søde store og slemme små Border Collier

Hej Rikke

Jeg tror da at der er gået en forfatter tabt i dig.

Sikke nogle skønne bordere du har. Man får jo helt lyst til at have alt
hvalpebøvlet igen. Meen, min mand synes vist, at to stk. er rigeligt, så
jeg må nok hellere nære mig, selv om det er svært, når jeg ser dine
skønne småfolk

Mange hilsner
Pedellen

http://www.kandu.dk/