62.243.83.105 tilmelder mig spam!
Fra : michael bennati scho~

Dato : 25-08-04 18:24

jeg er blevet tilmeldt noget sex spam lort, som jeg så modtager dagligt,
hvilket jeg absolut ikke ønsker.

Der står så nederst på disse spammails at "denne ip blev logget under
registreringen:
62.243.83.105"

Er det muligt at finde ud af hvilken bruger der står bag denne IP, så jeg
kan finde ud af hvem der har spillet mig dette tarvelige puds??

Når jeg indtaster ip'en på denne side
http://www.webyield.net/domainquery.html
får jeg følgende resultat:

x1-6-00-0c-e5-a5-6d-c3.k1.webspeed.dk

men hvordan kommer jeg videre? Jeg ønsker et navn eller en adresse på en
person ?

mvh Michael

Fra : Lasse Jensen

Dato : 25-08-04 18:34

Du kan sende en mail til abuse @ webspeed så tager de hånd om sagen. Husk at
sende en kopi af den modtagne mail med.

/Lasse
Svar via mail går til /dev/null

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 25-08-04 18:36

"michael bennati schou" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> writes:

>x1-6-00-0c-e5-a5-6d-c3.k1.webspeed.dk

>men hvordan kommer jeg videre? Jeg ønsker et navn eller en adresse på en
>person ?

Det kan du ikke få. Men du kan da sende informationen videre til
TDC. Så kan de sige "fy" til deres kunde - alternativt informere
kunden om, at han har virus eller tilsvarende sjove ting på pc'en.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-08-04 18:37

michael bennati schou wrote:

> Er det muligt at finde ud af hvilken bruger der står bag denne IP, så jeg
> kan finde ud af hvem der har spillet mig dette tarvelige puds??

Du behøver ikke spørge flere gange i forskellige grupper. Du har
allerede fået svar i dk.edb.internet, senest i dette indlæg:

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : michael bennati scho~

Dato : 25-08-04 18:41

> Du behøver ikke spørge flere gange i forskellige grupper. Du har
> allerede fået svar i dk.edb.internet, senest i dette indlæg:
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

Beklager, men jeg kunne ikke finde ud af hvor spørgsmålet hører hjemme...

mvh Michael

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-08-04 19:01

michael bennati schou wrote:

> Beklager, men jeg kunne ikke finde ud af hvor spørgsmålet hører hjemme...

Hvis det skal være helt rigtigt, hører det hjemme i
news:dk.admin.netmisbrug, men mon ikke vi kan lade tråden fortsætte i
dk.edb.internet, den er vel snart slut.

--
Mvh. Kim Ludvigsen