Ordbog i nokia
Fra : Kenneth G

Dato : 25-08-04 18:20

Hej ng

Min datte har lagt så mange mærkelig ord ind i sin ordbog, så nu syntes jeg
det er på tid at hun få renset ud i sine stavefejl.

med hvordan ????

Mvh Kenneth

---

Fra : Lars Raaby

Dato : 25-08-04 19:01

Kenneth G skrev bl.a.:
> Hej ng
>
> Min datte har lagt så mange mærkelig ord ind i sin ordbog, så
> nu syntes jeg det er på tid at hun få renset ud i sine
> stavefejl.

Har du prøvet at sætte telefonen standard opsætning?

> ---
> 19-08-2004
De virus scanner skal opdateres. Og husk så at sætte X i at den
kun skal scanne vedhæftede filer i udgående. Så slipper vi andre
for din signatur.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Kenneth G

Dato : 26-08-04 19:28

> Har du prøvet at sætte telefonen standard opsætning?
> >

> MVH Lars
> - Enlig far til en lille dreng
> http://www.kaspers-verden.dk

Nej.. for så er helvede løs i laksegade, hvis alle hennes andre
indstillinger bliver berørt. så de har jeg ikke prøvet.

Mvh Kenneth

---

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 28-08-04 16:59

> Har du prøvet at sætte telefonen standard opsætning?

Det hjælper ikke en dyt

Har selv samme problem, og har endnu ikke fundet en løsning.

/Thomas