Købe af hund i Tyskland
Fra : Mike Speed

Dato : 25-08-04 18:06

Hej

Jeg er ved at købe en hund i tyskland..

Jeg har et tlf. nr der ned, kan man ikke finde adr. på en tysk hjemmeside
(her hjemme har vi jo Krak og degulesider) men hvad er linke i Tyskland...?

Hilsen Mike..

Fra : Battlefield´s

Dato : 25-08-04 18:47

"Mike Speed" <michaelkr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har et tlf. nr der ned, kan man ikke finde adr. på en tysk hjemmeside
> (her hjemme har vi jo Krak og degulesider) men hvad er linke i

Hej Mike
Prøv at gå ind på De gule sider´s link side, der er link til de forskellige
landes gule sider.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Snasse

Dato : 25-08-04 21:03

> Jeg har et tlf. nr der ned, kan man ikke finde adr. på en tysk hjemmeside
> (her hjemme har vi jo Krak og degulesider) men hvad er linke i
Tyskland...?

Jeg fandt denne her side engang, da jeg ledte efter en adresse i Tyskland.
http://portale.web.de/Auto/Routenplaner/

--
Mvh Susanne
www.vufferne.dk