Nokia 9500
Fra : Martin B

Dato : 25-08-04 15:50

Hey...

Er der nogen der ved hvornår Nokia 9500 kommer til DK...?

/Martin

Fra : Peter

Dato : 25-08-04 16:55

"Martin B" <martin@REMOVETHISbrogaard.dk> skrev i en meddelelse
> Hey...
>
> Er der nogen der ved hvornår Nokia 9500 kommer til DK...?
>
> /Martin

Den forventes til DK i Q4, men jeg tror godt at du allerede nu kan begynde
at glæde dig.
På nokia.dk kan du tilmelde dig en email-service, der orientere dig når den
rammer butikkerne.

Peter

Fra : Martin B

Dato : 25-08-04 16:58

> [...]
> at glæde dig.
> På nokia.dk kan du tilmelde dig en email-service, der orientere dig når

OK, det lyder jo som om at det er nært...! Nu fik jeg også lige øje på den
nye SE p910i som heller ikke er kommet endnu. Har du nogen anelse om hvornår
den kommer? Den ser også ret fed ud...!?!?

/Martin

Fra : Peter

Dato : 25-08-04 22:07

> [...]
hvornår
> den kommer? Den ser også ret fed ud...!?!?

Jeg ved mest om Nokiaer, men gætter på Q3. Jeg syntes, det er to meget
forskellige telefoner. Jeg har selv tidligere haft forgængeren til N9500,
nemlig N9200. Stor af en mobiltelefon, lille af en PC!

Peter