WAP-problemer
Fra : Poul Elgaard-Jørgens~

Dato : 25-08-04 16:06

Jeg har lige fået en SE T230 med Orange Erhverv abb. med GPRS.

Når jeg prøver at connecte til en wap-side (fx. wap.sonyerricsson.com),
skriver tlf først "Forbinder" et par sekunder, derefter skriver den "Henter"
i et par sekunder, og så skriver den "Access to Requested URL is barred."

Jeg har fulgt vejledningen på Oranges hjemmeside. Efterfølgende har jeg fået
at vide af Orange, at jeg blot kan sende en sms med teksten "WORLDGPRS" til
888, så bliver tlf sat op automatisk. Det er naturligvis også prøvet, men
det har heller ikke hjulpet.

Har I nogen forslag til en løsning? Det skal lige nævnes, at jeg er
fuldstændig nybegynder mht. GPRS, så en løsning skal skæres ud i pap

mvh Poul

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 25-08-04 16:47

"Poul Elgaard-Jørgensen" <PlE@CarlBro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har I nogen forslag til en løsning? Det skal lige nævnes, at jeg er
> fuldstændig nybegynder mht. GPRS, så en løsning skal skæres ud i pap

Jeg havde også bøvl med at sætte min t630 op men gå ind på sonyericssons
hjemmeside, der kan du få den sat op hvis du følger deres henvisning. Prøv

Fra : Poul Elgaard-Jørgens~

Dato : 26-08-04 09:20

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in message
> Jeg havde også bøvl med at sætte min t630 op men gå ind på sonyericssons
> hjemmeside, der kan du få den sat op hvis du følger deres henvisning. Prøv

Tak for dit svar. Nu har jeg prøvet SE's hjemmeside, men tlf skriver stadig
"Access to Requested URL is barred.", når jeg prøver at hente en wap-side.

mvh Poul

Fra : JMo.

Dato : 03-09-04 12:33

Poul Elgaard-Jørgensen wrote:

> [...]
>
> Tak for dit svar. Nu har jeg prøvet SE's hjemmeside, men tlf skriver
> stadig "Access to Requested URL is barred.", når jeg prøver at hente

Det kunne lyde som om at din WAP bruger en forkert GPRS-profil. Kontroller
hvilke GPRS-profiler du har, og hvilken profil WAP-en er sat til at bruge.

Fra : Poul Elgaard-Jørgens~

Dato : 06-09-04 11:03

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> wrote in message

> Det kunne lyde som om at din WAP bruger en forkert GPRS-profil. Kontroller
> hvilke GPRS-profiler du har, og hvilken profil WAP-en er sat til at bruge.

Jep. Det var nemlig det, der var galt.

mvh Poul