2 sim kort i een tlf
Fra : ej backup

Dato : 25-08-04 09:42

Halløj, NG!

Jeg har hårdt brug for sådan een service, som dualsim påstod, de kunne
levere. Alså den med de to simkort i een telefon, men det lader ikke
til, at man skal købe hos dual sim. Kender I til andre selskaber, der
kan levere noget der minder om det? Evt. noget med 2 aktive simkort på
een gang!

venligst,

Jan

Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-08-04 10:22

http://www.2mobil.dk/

>Evt. noget med 2 aktive simkort på
>een gang!

Kan ikke lade sig gøre...

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-08-04 13:30

"Jesper Hansen" <lismoes@(slettes)gmail.com> wrote in message
> On 25 Aug 2004 01:41:49 -0700, ejbackup@mail.dk (ej backup) wrote:

> http://www.2mobil.dk/

> Kan ikke lade sig gøre...

Men har nogen prøvet? virker det, kan det virkeligt være i de modeller de
hævder, hvordan skifter man mellem de kortene.. der er intet info på den
side?

Fra : anders majland

Dato : 29-08-04 14:56

> Men har nogen prøvet? virker det, kan det virkeligt være i de
> modeller de hævder, hvordan skifter man mellem de kortene.. der er
> intet info på den side?

Prøv at søge på sim doctor. Jeg har stor fornøjelse af det med 3 numre i
nogle mobiler. Kan købes fra http://www.gsm-technology.com/

(Men det er ikke alle simkort der kan knækkes)

Et billigere alternativ er en dobbelt simkort holder - hvis man har en
telefon der er plads til det i. F.eks en 3310.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid