Hjælp!
Fra : Marlene

Dato : 25-08-04 07:26

Jeg vil have lagt en enkel side på min gratis hjemmeside ved TDC, og det går
galt hver gang. TDC understøtter åbenbart ikke Frontpage, så jeg prøver i
FTP, men det virker heller ikke. Det bliver afbrudt. Hvad kan gå galt? Jeg
har Frontpage 2003.

Mvh. Marlene.

Fra : Denn!s H

Dato : 25-08-04 10:22

"Marlene" <muxoll@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil have lagt en enkel side på min gratis hjemmeside ved TDC, og det
går
> galt hver gang. TDC understøtter åbenbart ikke Frontpage
Korrekt

>, så jeg prøver i
> FTP, men det virker heller ikke. Det bliver afbrudt. Hvad kan gå galt? Jeg
> har Frontpage 2003.
> Mvh. Marlene.

Jeg kan uploade med FP2003 til min gratis TDC side.
Under "Egenskaber for fjernwebsted..." har jeg valgt

Fjernwebsevertype: FTP
Placering af fjernwebsted: ftp://homeXX.inet.tele.dk

og det er kun det som jeg har tilpasset

Prøv i adresselinien i din stifinder at skriv
ftp://DINSIDE@homeXX.inet.tele.dk/
så skulle du blive spurgt om dit password

--
Denn!s

Fra : Marlene

Dato : 25-08-04 11:31

"Denn!s H" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> Under "Egenskaber for fjernwebsted..." har jeg valgt
>
> Fjernwebsevertype: FTP
> Placering af fjernwebsted: ftp://homeXX.inet.tele.dk

Netop sådan har jeg skrevet det. Min hedder så sitecenter.dk/mit navn, men
den afbryder, når den har været i gang i et stykke tid. Jeg må prøve et par
gange.

Tak for hjælpen.

Mvh. Marlene.

Fra : Mogens Larsen

Dato : 25-08-04 22:56

> [...]
> den afbryder, når den har været i gang i et stykke tid. Jeg må prøve et

Der er noget galt Marlene. Hvis siden hedder Sitecenter, så bruger du den
skabelonbaserede
hjemmeside. Og der foregår næsten al redigering direkte på serveren. Deraf
ordet skabelon-
baseret. Du kan selvfølgelig hente billeder fra din egen PC, men al tekst
skrives direkte på
serveren.

Mogens

Svar helst her i gruppen

Fra : Marlene

Dato : 26-08-04 20:17

"Mogens Larsen" <mlnospam@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> ordet skabelon-
> baseret. Du kan selvfølgelig hente billeder fra din egen PC, men al tekst

Hej Mogens.

Ja, det fandt jeg ud af. Kan mon ændre det til det andet? Nå, det spørgsmål
hører nok hjemme ved TDC - men hvis nogen skulle ligge inde med svaret.....

Mvh. Marlene.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-08-04 21:27

Marlene skrev:

>Ja, det fandt jeg ud af. Kan mon ændre det til det andet? Nå, det spørgsmål
>hører nok hjemme ved TDC - men hvis nogen skulle ligge inde med svaret.....

Du kan rette henvendelse til TDC og bede om at oprettet en
homeserver istedet for.
--
Knud

Fra : Marlene

Dato : 26-08-04 21:45

> Du kan rette henvendelse til TDC og bede om at oprettet en
> homeserver istedet for.

Tusind tak!

Marlene.