dyrlægeelskene katte..
Fra : fam. Ager

Dato : 25-08-04 06:52

Hej!

Jeg vil blot fortælle, at det kan lade sig gøre at katte kan lide at komme
til dyrlægen...
Jeg var i går afsted til det årlige eftersyn og vacc. med 2 raggier og lige
så mange hunde (-:
sikke en fornøjelse med sådan et par skønne gemytter,der bare laller rundt i
konsultationen, og gnubber sig op ad dyrlægen, velvilligt lader sig
undersøge og få kigget tænder osv. og derefter et stik...uden nogen former
for panik, som om at det skulle være noget..man bliver jo klappet og
beundret.....((-:
-Det gør det hele noget nemmere.....

god dag til jer!
Mvh. Marie

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-08-04 10:32

"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> writes:

> Hej!
>
> Jeg vil blot fortælle, at det kan lade sig gøre at katte kan lide at komme
> til dyrlægen...

Så må det være rart at være dyrlæge *S*
Jeg og mange andre misunder jer, er dog stadig en smule spændt på
hvordan Anastacia vil tage dyrlægen...
Men tror at transporten er den værste for hende...

> god dag til jer!

I lige måde

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Uffe Ravn

Dato : 01-09-04 10:04

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev

> Så må det være rart at være dyrlæge *S*
> Jeg og mange andre misunder jer, er dog stadig en smule spændt på
> hvordan Anastacia vil tage dyrlægen...
> Men tror at transporten er den værste for hende...

En af mine veninder har den vane at tage katten med i transportkassen når
hun en gang imellem syntes den skulle have en tur ud i friheden, netop for
at vænne den til at transportkassen ikke var ensbetydende med en tur til
dyrlægen.
Resultatet er nu også blevet at Misty er helt rolig ved dyrlægen, en enkelt
gang begyndte den sågar at spinde imens dyrlægen gav den en indsprøjtning.

Mvh. Uffe