Friske sandorm nord for Frederikshavn ?
Fra : Henning Nielsen

Dato : 24-08-04 23:29

Hej alle.

Da jeg befinder mig lidt nor for Frederikshavn om et par dage, ville jeg
høre om der findes et godt sted at købe friske sandorm der ?

mvh Henning

Fra : Jan Jensen

Dato : 25-08-04 00:28

de kan købes i en lille gyde ved en sportsforretning i danmarksgade, kan
ikke huske navnet på den, men den liggger i den del af danmarksgade hvor der
ikke er gågade, altså nord for gågadedelen

Fra : Henning Nielsen

Dato : 25-08-04 08:25

Tak for svar.....det vil jeg prøve....

mvh Henning

Fra : Jan Jensen

Dato : 25-08-04 09:55

men vil da lige sige fiskene i det område er nu ligeglade med om du bruger
regnorme, ja jeg vil endda påstå de bider bedre på regnorm

Fra : Helene og Lars

Dato : 31-08-04 18:46

Du kan købe i automaten ved Sportsmagasinet i Danmarksgade i Frederikshavn

MVH

Lars

Fra : Henning Nielsen

Dato : 31-08-04 22:47

Takker for tippet. Dem har jeg fundet og det var også nogle dejlige friske
orm.

At så fiskeriet ikke gik så godt, er en helt anden snak. Der var en masse
små torske-lignende fisk der var helt vilde med ormene, men det var jo ikke
dem jeg havde regnet med at fange

mvh
Henning

Fra : Jan Jensen

Dato : 31-08-04 23:23

hæ hæ der er et bestemt sted der , hvor der er masser af ål...
meeen det sted holder jeg hemmeligt...

Fra : Henning Nielsen

Dato : 01-09-04 08:36

"Jan Jensen" <spbFJERN@nork.aau.dk> wrote in message
> hæ hæ der er et bestemt sted der , hvor der er masser af ål...
> meeen det sted holder jeg hemmeligt...

Ja det forstår jeg nu godt du ikke vil fortælle her. Sidst jeg var ude og
fiske øreder, kom jeg til at prale af hvor godt det var at fiske, der hvor
jeg fiskede. Næste gang jeg skulle fiske, var hele strækningen omplastret
med net. Så af erfaring bliver man klog.....

Men skulle du nu få lyst til at løfte sløret for hvor det er man kan fange
ål, kan du jo bare skrive til min private e-mail

mvh
Henning

Fra : jesper winther

Dato : 07-09-04 05:17

hei, desværre er vi i skagen, en stor del af året, nødsaget til at fartre
helt til fr.havn for at få sandorm, så problematikken er ikke ukendt.
aniway, der er en intersportbutik i skagen hovedgade som har sandorm i
sommeråret,, sidst jeg var der i sidste uge var de dog løbet tør_
knæk og bræk