TDC's Beskedrobot grassat ? - Igen...
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-08-04 21:26

Hej

Jeg bruger TDC's beskedrobot til at få mail notifikation, men, den
seneste uges tid er hver sms kommet 2 til 6 gange !, man blir' sq træt
i tommelfingeren af at slette alt det skidt :)

Er jeg den eneste ?, eller ?

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Søren Blom

Dato : 24-08-04 22:19

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev

> Jeg bruger TDC's beskedrobot til at få mail notifikation, men, den
> seneste uges tid er hver sms kommet 2 til 6 gange !, man blir' sq træt
> i tommelfingeren af at slette alt det skidt :)

Prøv at lev uden. Undskyld mig, men er man så vigtig at man skal have besked
i sekundet at der lægger mail til en, så har man råd til en sekretær, der
kan meget andet end bare at fortælle en, at nu lægger der mail til en. Det
kan TDC besked robat sikkert også, men du forstå nok hvad jeg mener.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Fischer

Dato : 25-08-04 05:48

> Prøv at lev uden. Undskyld mig, men er man
> så vigtig at man skal have besked i sekundet at
> der lægger mail til en, så har man råd til en
> sekretær ......

Det var vist sengetid da De skrev dette Hr. Blom. Jeg håber De ser lidt
lysere på livet her til morgen!?

Hvorfor skulle man være "vigtig" bare fordi man ønsker besked når man får en
mail?
Det kunne jo også dreje sig om at bruge tiden på noget vigtigt. Hvis man har
Besked-robot behøver man måske end ikke checke sin mail hver dag, fordi man
netop allerede ved om der er nogle vigtige mails eller nogle mails
overhovedet.

Mærkeligt syn at have på verden ........

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 25-08-04 05:26

> Er jeg den eneste ?, eller ?

Jeg har ikke oplevet problemet.

*Fischer

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-08-04 21:45

Hej

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote:

>Jeg har ikke oplevet problemet.

Ok, det ser ud til at mit lille 'gylp' hér hjalp, for idag har den
opført sig eksemplarisk.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Carina

Dato : 25-08-04 18:39

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote in message

> [...]
> seneste uges tid er hver sms kommet 2 til 6 gange !, man blir' sq træt
> i tommelfingeren af at slette alt det skidt :)

Mine sms fra beskedrobot har fungeret fint.

Oplever du det med andre sms?

Det kan være beskeden FRA din tlf TIL beskedrobot om at sms er modtaget, der
ikke når frem. Og derfor forsøger beskedrobot at sende den igen... og
igen...

VH
Carina

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-08-04 21:46

Hej

"Carina" <carwina@hotmail.com> wrote:

>Oplever du det med andre sms?

Nej, kun dem der kommer fra min ISP, men som nævnt ovenfor/nedenunder,
så ser det ud til at fungere normalt igen.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst