CPU speed
Fra : Nederbasse

Dato : 24-08-04 21:23

Hejsa

Jeg skal muligvis købe en ældre pc, som jeg selv har samlet, af en bekendt
Men jeg kan ikke huske hvor hurtig cpu'en er og maskinen kan jeg ikke komme
til lige nu
Hvor hurtig var en cpu for to år siden ?

Lars

Fra : Jesper Andersen

Dato : 24-08-04 21:59

Hej Lars!!!

ca. 1600 MHz.... Du kan også teste cpu'en på www.pcpitstop.com

mvh
Jesper

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 25-08-04 17:09

Jesper Andersen skrev:
> Hej Lars!!!
>
> ca. 1600 MHz.... Du kan også teste cpu'en på www.pcpitstop.com

Op til omkring 2,4 GHz svjh.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Palle

Dato : 25-08-04 01:30

De havde vist forskellige størrelser.

Fra : Sune Salminen

Dato : 25-08-04 22:08

Nederbasse wrote:
> [...]
> bekendt Men jeg kan ikke huske hvor hurtig cpu'en er og maskinen kan
> jeg ikke komme til lige nu
> Hvor hurtig var en cpu for to år siden ?

Hvad er forskellen på en and?
Den går både med slips.

Du er nødt til at have maskinen mellem hænderne for at finde ud af hvor
hurtig CPU'en er. Kan du ikke finde de gamle kvitteringer og se det der?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.