dele til pc???
Fra : Rundude

Dato : 24-08-04 18:17

Hej der!

Hvad skal jeg bruge for at samle min egen pc.....
Gider I skrive hvilke dele der skal til for at få en funktionsduelig
pc...ganske udførligt, selv kabler og det hele???

ram
bundkort
brænder
kabler
køler
bundkort
osv

takker

mvh
Rundude aka kenneth

Fra : Morten Nielsen

Dato : 24-08-04 18:44

On Tue, 24 Aug 2004 19:17:08 +0200, "Rundude" <RundudeSPAM@ofir.dk>
wrote:

>Hvad skal jeg bruge for at samle min egen pc.....

Hvis du ikke ved, hvilke dele en PC indeholder, så er det nok ikke et
projekt, som du bør give dig i kast med.....

Køb hellere en samlet maskine - der er ikke ret meget at spare under
alle omstændigheder, så den eneste fordel ved at samle selv er, at du
selv bestemmer 100%, hvilke dele der indkøbes.

/Morten

Fra : Michael Petersen

Dato : 24-08-04 18:57

Dette ihvertfald:

Kabinet.
RAM
Bundkort
CD-drev/brænder/DVD
Harddisk
CPU
CPU-køler
PSU (strømforsyning)
IDE-kabler
2 Strømkabler til PSU og skærm
Skærm
Floppy-drev (hvis ønskes)
Grafikkort.
Skruer (til montering af harddsk, drev, bundkort & kabinet).

Det skulle være det hele... og så en flad skruetrækker til montering af
CPU-køler, og en stjerne-skruetrækker til skruerne.

God fornøjelse :)

Fra : Rundude

Dato : 24-08-04 19:58

takker for det hurtige svar

mvh
Rundude aka kenneth

Fra : Anders Lund

Dato : 24-08-04 21:26

Michael Petersen wrote:

> 2 Strømkabler til PSU og skærm

Dette kan du lige undersøge - de sidste par skærme jeg har købt har
power kablet fulgt med. Også i de seneste 2 PSUer.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 25-08-04 15:33

> Dette kan du lige undersøge - de sidste par skærme jeg har købt har
> power kablet fulgt med. Også i de seneste 2 PSUer.

De har så ikke fulgt med til nogen af de PSU'er jeg har købt :)

Til gengæld har der fulgt fladkabler med til alle de bundkort jeg har købt!

Brian