Bedste mus?
Fra : Jakob Værge

Dato : 24-08-04 15:29

Hvad er den Ultimativt bedste mus?
Den skal bruges til spil og, og programmering i VS.net2003, og selvf. hvis
jeg får råd så den 2005 når den kommer. skal ikke være alt for hård ved
armen, jeg har set på en 3dconnexion spacemouse plus, men syndes dog at
4000Kr er lidt meget for en mus, men hvad mener i om det? er det den jeg
skal have
Hvis der er en som vil sælge en god mus brugt, så smid en besked på gruppen,
eller på min mail.
Jeg har en mx700 i øjeblikket, men jeg vil gerne prøve noget nyt.

Fra : Ricko.

Dato : 24-08-04 16:15