ekstra forhøjelse af tremmeseng
Fra : Johnny

Dato : 24-08-04 13:50

Hej NG.

Min kægt på 17 md. har fundet ud af at kravle ud af sin tremmeseng, da den
er af alm. højde har min kone og jeg været rundt for at høre om man kunne
købe en slags Add-on til sådan en seng, men ikke en eneste anstændig
babyforretning havde hørt om det.

Nu har jeg flækket noget sammen selv, men nu kan konen ikke selv lægge
barnet i sengen *GG*
Og foruden er den "krydsfiner" ikke så fin som sengen selv "eg".
Er der nogen der kender til nogen eller noget som er blevet brugt som
forhøjning, det kan ikke kun være vores søn som er så "dygtig" allerede??

Johnny Christiansen

Fra : Heidi B.

Dato : 24-08-04 18:23

"Johnny" <none@to.tell> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der kender til nogen eller noget som er blevet brugt som
> forhøjning, det kan ikke kun være vores søn som er så "dygtig" allerede??

Ja jeg kan desværre ikke hjælpe dig med hvordan du kan forhøje din
tremmeseng. Men nej det er ikke kun din søn der allerede er så dygtig. Så vi
gjorde det at vi købte en junior seng til ham og den har han uden problemer
ligget i de sidste 4 mdr. Han var 18 mdr da han kom over i den, men vi kunne
nemt have gjort det før.
Den seng vi har købt er der ligesom en lille senghest på så han ikke falder
ud i løbet af natten.
Det sjove af det hele er at efter han har fået den semg kravler han ikke
længe selv ud, men venter på at vi siger at han må kravle ned

Knus
HeidiB.

Fra : Johnny

Dato : 24-08-04 20:00

"Heidi B." <Heidi.Bojsen@kattentdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det sjove af det hele er at efter han har fået den semg kravler han ikke
> længe selv ud, men venter på at vi siger at han må kravle ned

Tja, gid vi var så heldige, vores søn er lidt af en spillopmager om aften
når han skal sove og er af den type, når han er ved at falde i søvn bevæger
han sine ben så kraftigt at at igen vågner af dem og så forfra........

Men vi har godt nok overvejet det med juniorseng til ham, men vi tvivler at
han vil blive liggende i sin seng efter vi er gået ned, idet han ikke har
lært at falde i søvn selv endnu.

/Johnny

Fra : Johnny

Dato : 25-08-04 08:42

Rettelse:
.... lært at falde i søvn uden vi er ved siden af ham indtil han sover.
Ooog det bliver man altså lidt lang i ansigtet af når det tager f.eks. 1
time.
heeeh

/Johnny

Fra : karsten klaaby

Dato : 25-08-04 09:42

> [...]
> ... lært at falde i søvn uden vi er ved siden af ham indtil han sover.
> Ooog det bliver man altså lidt lang i ansigtet af når det tager f.eks. 1

Det kunne være det gik bedre hvis han viste han selv kunne komme ud af
sengen hvis han fik brug for det, hvem ved, mine har tidligt fået en større
seng og før det har vi pillet tremmer ud af sengen, og det er gået fint. Den
store var 18 mdr. da han fik større seng (han har aldrig været vild med
tremmesengen), nummer to 22 mdr. og nummer tre har ikke ligget så meget i
tremmeseng endnu (er ½ år). De har ikke været meget mere end 14 mdr. før vi
har pillet tremmer ud, så de selv kunne kravle ud af sengen. Og jeg har godt
nok ikke hørt om nogen der forhøjede deres tremmeseng før. Han er da så stor
at han kan forstå hvis i siger han skal gå i seng igen, og er det et
spørgsmål om at han kan falde ned af en trappe, så køb et trappegitter. Det
kan godt være i skal putte ham en del gange i starten, men jeg tror en anden
seng er løsningen for jer.

MVH Pia

Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 25-08-04 12:56

"Johnny" <none@to.tell> wrote in message
> [...]
> Er der nogen der kender til nogen eller noget som er blevet brugt som
> forhøjning, det kan ikke kun være vores søn som er så "dygtig" allerede??

klip

Tja, vores var hehholdsvis 11 og 13 mdr. da de forcerede deres tremmeseng
første gang, ta den
Jeg ved godt at det er træls, vi droppede simpelthen tremmeseng på disse
tidspunkter da det andet var alt for halsbrækkede. Istedet fik de en alm.
seng med sengehest for, det fungerede fint,

Hilsen pernille