hjælp mig de stjæler
Fra : Bødekassen

Dato : 24-08-04 12:51

hvordan låser jeg min hjemmeside som jeg har lavet i frontpage så meget at
man ikke kan klikke på filer og vis udskrift og af den vej ta mine billeder
Nogen der har et godt bud på det .

Fra : Gevaldi

Dato : 24-08-04 12:55

Bødekassen skriblede:
> hvordan låser jeg min hjemmeside som jeg har lavet i
> frontpage så meget at man ikke kan klikke på filer og vis
> udskrift og af den vej ta mine billeder Nogen der har et
> godt bud på det .

Den eneste måde der er helt skudsikker
er at lade være med at uploade den.
Alle andre tiltag vil desværre vise sig ikke
at virke.

--
/Gevaldi

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-08-04 19:37

Ja - den eneste sikre metode er at lade være med at uploade det - jeg
har en gang været inde på en side, der virkelig var "tricky" på det
område, men også den lod sig "bestjæle" ved nogle få tastetryk - og det
at manden havde gjort hvad han kunne få IKKE at man skulle "stjæle"
billederne, gav mig blod på tanden -og jeg er endda ikke særlig
opfindsom omkring noget sådant. Så derfor: opgiv at forhindre det eller
lad være med at uploade billederne.

--
ahw

Fra : amesh \(Mette\)

Dato : 24-08-04 19:49

> [...]
> hvordan låser jeg min hjemmeside som jeg har lavet i frontpage så meget at
> man ikke kan klikke på filer og vis udskrift og af den vej ta mine

Alt kan "stjæles" fra Internettet, med eller uden fingerfærdighed. Selv jeg
kan finde ud af det (og det siger en del!), men jeg kunne aldrig finde på
det.

Bortset fra det, så vil afmontering af højreklik kunne besværliggøre
navigationen på din hjemmeside, så ingen i længden gider besøge den, og så
er det vel lige meget med at uploade den

mvh
Mette

Fra : Jane K.

Dato : 29-08-04 21:33

Jeg er fuldstændig enig med de svar du har fået, jeg har dog gjort det at
jeg på hver foto jeg uploader skriver
copyright hen over billedet, jeg ved godt det ikke forhindre kopiering og at
den fingernemme med et fotoprogram kan fjerne min tekst, men det gør da i
det mindste lidt mere besværligt

MVH
JEK
www.kneis.dk