Tama­gotchi
Fra : martin bjerre

Dato : 24-08-04 11:29

hej i gruppen...
Er der nogen der ved og man stadig kan købe de der tamagochier der var så
populære for en 5-6 år siden....i ved de der små dyr og sådan som ungerne
skal passe ellers dør de...Min nevø vil så gerne have en....

Malle

Fra : Else Holm

Dato : 25-08-04 08:54

"martin bjerre" <martin.bjerreNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> populære for en 5-6 år siden....i ved de der små dyr og sådan som ungerne
> skal passe ellers dør de...Min nevø vil så gerne have en....

de laves i hvert fald stadig, og kan købes på ebay.com
om de sælges i danske butikker ved jeg ikke

peter på elses pc

Fra : Else Holm

Dato : 25-08-04 08:56

> [...]
> populære for en 5-6 år siden....i ved de der små dyr og sådan som ungerne
> skal passe ellers dør de...Min nevø vil så gerne have en....

de er åbenbart kommet i forbedret udgave
http://www.dr.dk/nyheder/udland/article.jhtml?articleID=147103

p/e