V: Kunstneren og hans model, Chagall
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-08-04 10:56

Min søster sendte mig nedenstående mail for nylig, og nu er bolden så
kastet videre i denne gruppe (som jeg mener må være den rigtige):

Hvad siger I?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-09-04 16:24

Er der ingen der kan hjælpe mig med nedenstående (jeg skrev i gruppen
d. 24. august).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 08-09-04 17:02

Lasse Hedegaard skrev:
> [...]

Mener du dette her af Marc Chagall?:
http://www.artofeurope.com/chagall/cha2.htm

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-09-04 17:14

On Wed, 8 Sep 2004 18:01:55 +0200, "Herluf Holdt, 3140"
<herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote:

>Mener du dette her af Marc Chagall?:
> http://www.artofeurope.com/chagall/cha2.htm

Jeg har ikke selv set det, men mon ikke det er.

Venligst,
Lasse Hedegaard