Hjælp os!
Fra : Sussie J

Dato : 24-08-04 10:18

Vi er 2 MEGET søde, fredelige og kælene
voksne udendørs hunkatte.

http://www.plasmic.dk/kat/katte.html

Vi søger et nyt hjem hurtigst muligt!!
- enten sammen eller hver for sig.

Lykkes det ikke - bliver vi desværre aflivet.
Håber nogen kan hjælpe os....

Hilsen en bekendt til dem - som ejer kattene -
der nødigt ser to raske katte blive aflivet og
derfor prøver at finde et nyt hjem til dem.

Sussie J.
sussiedk@hotmail.com

Fra : Tine Kristiansen

Dato : 24-08-04 11:17

Igen er det sørgeligt, at se der bliver truet med aflivning....

Har du ikke mulighed for at tage dem til dig indtil det rette hjem viser
sig??? Så kan man finde et GODT hjem og ikke bare et hjem til dem (håber du
forstår hvad jeg mener).

Du har forresten også glemt at skrive hvor de befinder sig (eller også har
jeg bare over set dem).

Men de er meget søde og jeg ville gerne tage dem, men har 4 i forvejen og
dårligt råd til flere (+ mine er indekatte).

Hilsen
Tine

Fra : Sussie J

Dato : 24-08-04 13:39

Hej Tine,

Tak - for din besvarelse og jeg forstår 100%, hvad du mener.
Jeg kan heller ikke lige at "true" med aflivning, men det er altså
de barske vilkår for de to raske katte, hvis ikke jeg kan hjælpe
ejeren med at finde nogle nye hjem til dem.

Desværre må jeg ikke have kat, der hvor jeg bor ellers havde
jeg skam allerede selv taget dem til mig.

Og jo - jeg havde glemt at skrive, hvor de bor.
De bor i en lille by nord for Ringsted.

Hilsen
Sussie

Fra : Leyna

Dato : 25-08-04 09:05

On Tue, 24 Aug 2004 14:38:39 +0200, "Sussie J" <sus@plasmic.dk> wrote:

>Desværre må jeg ikke have kat, der hvor jeg bor ellers havde
>jeg skam allerede selv taget dem til mig.

Hvis du ikke må have kat, hvordan kan du så have killinger til salg?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Sussie J

Dato : 25-08-04 09:19

Det er meget simpelt ..læs mit indlæg en gang til.

Citat fra mit indlæg:
> Hilsen en bekendt til dem - som ejer kattene -
> der nødigt ser to raske katte blive aflivet og
> derfor prøver at finde et nyt hjem til dem.

Kodeordet er en "bekendt".

Jeg kender ejeren af killingerne og prøver at hjælpe hende
med at finde nye hjem til kattene, da hun ikke selv har
Internet adgang.

Hilsen
Sussie

Fra : Jane

Dato : 24-08-04 16:29

Sussie J skrev i <news:cgf13b$1ogi$1@news.cybercity.dk>:

> Vi søger et nyt hjem hurtigst muligt!!
> - enten sammen eller hver for sig.

citat fra http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.dyr.kat

Gruppen er ikke beregnet på salg af killinger/katte af
egen avl, der henvises i stedet til den relevante gruppe
under dk.marked - det er dog tilladt at bede om gode råd
vedrørende omplacering af nødstedte katte.

(citat slut)

Jane - som syntes der efterhånden er mange "vi vil af med
en kat vil nogen have den" indlæg i gruppen
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Jane :o)

Dato : 24-08-04 19:40

http://www.plasmic.dk/kat/katte.html

En ting jeg tænkte på, da jeg så billederne - Kunne den øverste være
gravid??? Hvis de går udendørs og ikke er neutraliserede... Så passer 1 år
vel med en første gang...?

Mvh Jane

Fra : Flemming N.

Dato : 25-08-04 21:19

On 24 Aug 2004 15:29:04 GMT, Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak>
wrote:

>Gruppen er ikke beregnet på salg af killinger/katte af
>egen avl,

Hvor er det lige hun skriver noget om salg?

Mvh,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Flemming N.

Dato : 25-08-04 21:22

On Wed, 25 Aug 2004 22:18:56 +0200, Flemming N. <none@sibercity.se>
wrote:

>Hvor er det lige hun skriver noget om salg?

Ok, du mener på undersiden af den side om de 2 katte men det er
vist ikke lige det der bliver skrevet om her i nyhedsgruppen....

Mvh,

Flemming

Fra : Sussie J

Dato : 26-08-04 14:54

Mange tak for opbakningen ;)

Hilsen
Sussie

-
> - Did they laugh and tell you they're not really sure?
..O'Dowd) -

Fra : Jane

Dato : 27-08-04 12:12

Flemming N. skrev i <news:a0tpi01hgoa2ccdfjrl4dh1t8om1n5sijm@4ax.com>:

> Hvor er det lige hun skriver noget om salg?

(først undskyld mit sene svar men har haft kanontravlt
med arbejdet de sidste par dage)

Det er almen viden at marked grupperne ud over køb
og salg også sækker bytte og bortgives, men kattefundatsen
nævner det ikke - men derimod nævnes det med nødstedte
dyr og gode råd, jeg sytnes nemlig ikke det virker som
om alle dem der kender en der skal af med en kat eller to
eller ti beder om råd men derimod som om de søger nyt hjem
"for ellers blir dyrene aflivet".

Jane - som ikke kan lide den slags trusler for det er jo
ikke os her i gruppen som har gjort noget galt og skal trues
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Sussie J

Dato : 27-08-04 17:31

Synd du ser det som trusler - for det er nu KUN nødråb...

....men okay - efter at have læst dine mange forskellige
kommentarer til mit indlæg, kan jeg vurdere - at du
bare vil være på tværs.

Mvh
Sussie

Fra : Jane

Dato : 27-08-04 20:09

Sussie J skrev i <news:cgnnhi$112a$1@news.cybercity.dk>:

snip megacitat
plonk

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-04 20:27

--
Syntes godt nok, du prøver at lege net-politi tit og ofte - er du moderator
for denne gruppe ?

Tina

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 26-08-04 12:01

Jane wrote:

> [...]
> under dk.marked - det er dog tilladt at bede om gode råd
> vedrørende omplacering af nødstedte katte.

De 2 hunkatte er gratis - altså er det ikke salg.
Killingerne står ikke nævnt i inlægget. Hvis ikke man må forsøge at hjælpe 2
nødstedte katte i denne gruppe, så ved jeg da ikke hvor...

Mvh.
Danielle, som synes det er meget fint at Sussie prøver at hjælpe misserne.

Fra : Sussie J

Dato : 26-08-04 14:54

1000 tak for din støtte og forståelse..

Hilsen
Sussie

Fra : Jane

Dato : 27-08-04 12:13

Sussie J skrev i <news:cgkpuv$1bbb$1@news.cybercity.dk>:

> 1000 tak for din støtte og forståelse..

har du noget særligt imod citateknik?

Jane - som hader lange bundcitater
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : lene

Dato : 25-08-04 15:20

"Sussie J" skrev i en meddelelse Vi er 2 MEGET søde, fredelige og kælene
> voksne udendørs hunkatte.
>
> Vi søger et nyt hjem hurtigst muligt!!

Helt ærligt, Sussie:
Hvorfor kan de ikke bare blive hjemme?
Det må de da have været i 1 år-

MVH Lene, Mollie & alle de andre havnem(b)isser

Fra : Sussie J

Dato : 25-08-04 20:31

Ligesom jeg skrev til Jane - synes jeg,
at du skal læse mit indlæg igennem igen!.

Kattene er IKKE mine - jeg prøver kun
at hjælpe en bekendt med at komme af
med dem, da hun desværre ikke længere
har mulighed for at have dem.

Hun ønsker ikke at de bare skal aflives -
da de er 2 meget kælne katte og forsøger
derfor først med diverse annoncer på
nettet og nede i brugsen.

Hilsen
Sussie

Fra : Helle Madsen

Dato : 25-08-04 21:26

Hej Susie

Jeg tror det hun mener er at der inde på din hjemmeside også er nogle
killinger til salg.

Så tror måske i har talt over hovedet på hinanden.

/Mvh
Helle