Lejrskole - Middelfart
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 24-08-04 09:40

Hej NG -

Vi skal arrangere en stor familiefest, som kommer til at løbe over en hel
weekend.

Det må meget gerne være på Fyn i nærheden af Middelfart (alternativt i
nærheden af Sorø, Sjælland).

Kan I henvise til egnede steder?

Vi bliver et sted mellem 50 og 70 deltagere - og der skal selv sagt være
mulighed for overnatning.

Der skal også være adgang til køkken med tilhørende redskaber.

Ellers stiller vi såmænd ikke de store krav - bortset fra at det skal være
prismæssigt attraktivt.

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

Jan Bang Jensby

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 24-08-04 11:57

On Tue, 24 Aug 2004 10:40:29 +0200, "Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> wrote:

> [...]
>
>Der skal også være adgang til køkken med tilhørende redskaber.
>
>Ellers stiller vi såmænd ikke de store krav - bortset fra at det skal være

Prøv at gå ind på de forskellige spejderorganisationers hjemmesider! Hvis ikke jeg husker
meget galt, kan du der finde databaser over hytter til udlejning!

Lars