Hjælp til valg af PC
Fra : Michael Hansen

Dato : 24-08-04 07:53

Hejsa,
Jeg er blevet tilbudt en PC i mit firma, men har lidt svært ved at
vælge.......så er der nogen der kan hjælpe på mht valg mellem følgende to.
Mit behov er almindelig hjemmebrug, internet, spil, etc.
vh
Michael

Mulighed 1: HP Pavilion t680.dk Photosmart
a.. Intel® Pentium® 4 processor 550 med Hyper Threading 3.4 GHz
b.. 800 MHz FSB
c.. 1 MB L2 cache
d.. Intel 915P chipset
e.. 1024 MB RAM (400 Mhz) PC3200
f.. 250 Gb harddisk SATA - 7200 rpm
g.. 9i1 hukommelseskortlæser
h.. 8x Double Layer DVD-brænder
i.. PCI Express
j.. ATI® RadeonT X600Pro grafik med 256MB (PCI Express)
k.. TV-out
l.. Intel® High Defination Audio 7.1 lydsystem
m.. 10/100 netkort
n.. IEEE1394 Firewire
o.. 7 tilslutninger for USB 2.0 tilbehør (3 på front)
p.. Wireless LAN 802.11 b/g med Soft Access Point
q.. Intel® CentrinoT Mobile teknologi

Mulighed 2: Fujitsu Siemens SCALEO T

a.. Intel® Pentium 4® 550 3.4 GHz
b.. 800 MHz fsb
c.. 1 mb L2 cache
d.. Chipsæt i915P/ICH6R
e.. Midi ATX formfactor
f.. PCI Express
g.. RAID
h.. Green & Silent motherboard
i.. 1024 MB DDR RAM /400MHz /PC3200
j.. 250 GB HDD SATA 7200 RPM
k.. ATI® Radeon X600Pro-4T 256 MB DDR
l.. PCIexpress, VIVO, DVI
m.. LAN, firewire
n.. WLAN 802.11g
o.. DVD Drev
p.. DVD brænder drev (double layer) inkl. Software
q.. +/- format
r.. Cardreader