vedr. Minolta Color PagePro
Fra : Flemming Jeppesen

Dato : 23-08-04 22:02

Hej Gruppe

Jeg har lige købt en brugt Minolta QMS Color PagePro af en anden herude i en
af de andre grupper, den er tung som et ondt årti, men pyt nu er den
fremkommet.

Mit problem er når jeg tænder for printeren står den lige lidt, hvorefter
den banker meget højt og efter ca. 5-10 sekunder stopper og kommer med en
meddelse i displayet som er: Fatal fejl #14 toneholder

Hvad betyder det? Jeg fik at vide af den tidligere ejer at der ikke har
været noget galt med den i den tid han har haft den, men da han på nuværende
tidspunkt er på ferie kan jeg ikke rigtig spørge ham om problemet, så er der
nogle der har en god forklaring på dette må I meget gerne skrive et indlæg
til denne streng, med en forklaring på hvad jeg skal gøre.

På forhånd tak

Flemming Jeppesen
E-mail: info@fj-multiservice.dk

Fra : Palle

Dato : 23-08-04 22:20

Lyder det ikke som om, en toner er rystet løs under transporten?