Gallleri..
Fra : Jorgen [2400/DK]

Dato : 23-08-04 20:41

Hej,

jeg leder efter lidt inspiration til fede galleri sider - primært
rejsebilleder... Dvs. der skal være en stor mængde data, designet skal være
"flydende".

Nogle der kender nogle godt veldesignede steder ?

Takker,
jørgen

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 23-08-04 21:23

http://www.deviantart.com/

--
ulrik nielsen |
-----------------+---------------------------------------------------
from bofh | http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Jane

Dato : 24-08-04 16:50

Jorgen [2400/DK] skrev i <news:cgdh7v$ft3$1@news.cybercity.dk>:

> jeg leder efter lidt inspiration til fede galleri sider

Jeg er for nylig faldet over dette:
http://www.onfocus.com/snap/

Jane - ivrig amatørfotograf
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 24-08-04 17:21

On 24 Aug 2004 15:50:18 GMT, Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote:

> Jeg er for nylig faldet over dette:
> http://www.onfocus.com/snap/

Det er så bare lidt ærgeligt, at billederne ikke er optimerede eller
resized, så de fylder alt for meget.

--
Ryan Kristensen

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 24-08-04 17:21

Fra : Per Ahm

Dato : 24-08-04 20:17

> jeg leder efter lidt inspiration til fede galleri sider - primært
> rejsebilleder... Dvs. der skal være en stor mængde data, designet skal
være
> "flydende".

Hej Jørgen!

Har selv stillet samme spørgsmål d 08.08.04 - Og blev beriget med dette
link!!!
har brugt det til min datters børnehave , og det virker...

Kræver ASP... Thats it... kun ganske få ændringer er nødvendig før at det
virker , og kan tilpasses som du ønsker det...

http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=655

Per Ahm

Fra : Jorgen [2400/DK]

Dato : 25-08-04 16:28

Spændende galleri, men ASP er ikke lige min stærke side endnu.. Men i
mellemtiden fandt jeg Biromsoft WebAlbum som er et spændende program.