Valg af dist.!?
Fra : Jan Vinten

Dato : 23-08-04 15:29

Hej med jer,

Jeg står i en situation, at jeg skal installerer en Linux box for en
kammerat, som aldrig har rodet med Linux før.

Jeg har selv kørt Slackware i årevis - men mener, at det muligvis nok er en
anelse for advanceret for ham.

Hvilken pakke vil i anbefale jeg installer for ham?

/ Jan

Fra : Anders Lund

Dato : 23-08-04 15:58

Jan Vinten wrote:

> Hvilken pakke vil i anbefale jeg installer for ham?

Da jeg rodede med Linux sidst, syntes jeg at Mandrake var det nemmeste
af de distroer jeg prøvede.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Peter Makholm

Dato : 23-08-04 16:22

Jan Vinten <jan@holdet.dk> writes:

> Hvilken pakke vil i anbefale jeg installer for ham?

Først og fremmest en distribution som du føler dig hjemme i.

--
Peter Makholm | Yes, you can fight it, but in the end the ultimate
peter@makholm.net | goal of life is to have fun

Fra : Anders Lund

Dato : 23-08-04 16:42

Peter Makholm wrote:

> Først og fremmest en distribution som du føler dig hjemme i.

Slackware? Det behøver heller ikke at være en distribution som gør at
han ikke tør at bruge Linux igen. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk