VRÆÆÆÆÆÆL!!!!
Fra : Lykke Duelund

Dato : 23-08-04 12:01

Hvis der var en tude-smiley herinde, så ville den være kæmpe-kolo-enorm fra
min side!!!

Vores dejlige kat, Elfi (Orientaler) som vi overtog for lidt over to uger
siden, og som syntes
at være faldet godt til, hoppede ud af vinduet i aftes (bor i villa, så der
er heldigvis ikke langt
ned), og hun kom ikke hjem i aftes, i nat eller her i løbet af
formiddagen... Håber virkelig
bare at hun er ude på en lang strøjfetur... Men har da mine bange anelser...
*SNØFT*
Her er så tomt... plejer at blive vækket om morgenen, før jeg skal på
arbejde, men ingen
miauwen i morges, ingen *Nej, du skal ikke gå nu"-dask på benet, ingen
spørgen om det ene
og det andet... Håber hun snart kommer hjem!!!

Hilsen Lykke - Som virkelig er kommet til at holde af kræet!!!

Fra : maz

Dato : 23-08-04 12:34

Lykke Duelund wrote:
> [...]
> så der er heldigvis ikke langt
> ned), og hun kom ikke hjem i aftes, i nat eller her i løbet af

Så er det med at komme ud at søge i en fart. Spørg naboerne, sæt sedler op
og søg igen!
Håber I finder hende eller hun kommer hjem. Orientaler har kort ikke særlig
tyk pels og vil hurtigt fryse. Kig alle steder hvor der er huler/læ osv..
Hun er sikkert krøbet ind et sted hvor der er varmt eller læ...
Ud og led efter hende.. og hold vinduerne lukkede..
/M

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-08-04 13:20

On 2004-08-23 13:33:32 +0200, "maz" <mackiavelli@nospam.dk> said:

> [...]
> Hun er sikkert krøbet ind et sted hvor der er varmt eller læ...
> Ud og led efter hende.. og hold vinduerne lukkede..

:´-(
Har ikke mange tilføjelser ud over - rigtig meget held og lykke!
De fleste siger vist, at der er mest held ved at søge om aftenen, når
der er ro og fred. Kald på hende, tag evt hendes yndlings-guf med, hvis
den f.eks. ligger i en æske, hvis raslelyd hun kender..
Katte kan tage den ud af vinduer eller over altaner, hvis de f.eks.
bliver ivrige efter at fange en fugl eller et insekt, så den eneste vej
er at kattesikre vinduerne, når hun forhåbentlig kommer hjem igen.
Vi krydser fingre og tæer..
--
Knus fra Ann R

Fra : marlene

Dato : 23-08-04 18:38

vigtig at kigge efter i naboernes og dit eget udhus.
her blev vores gamle mis "væk" i et døgnstid.

håber i finder den snart.