Bluetooth SonyEricsson T630
Fra : Frank Storm

Dato : 23-08-04 10:08

Hej NG

Jeg er gået fra en Nokia N-gage til en Sonyericsson T630 og jeg bruger en
Logitech Bluetooth ørebøf men jeg har fået et problem og det er at
kvaliteten på forbindelsen har altid været perfekt på min Nokia N-gage men
da jeg skiftede til T630 blev forbindelsen TOTALT skod ...med mindre jeg
holder telefonen i hånden når jeg går rundt så skratter den helt vildt og
der kommer "drop outs" hele tiden ....jeg havde ellers fået at vide at på
Sonyericsson telefoner der VIRKEDE bluetooth bare og det var mere tvivlsomt
med nokia telefoner men jeg skal da lige love for at det er omvendt.....er
der nogle her der har haft samme problem så vil jeg gerne høre om det ....

På forhånd tak

Frank

Fra : Jan Pedersen

Dato : 25-08-04 23:23

Har oplevet samme problem når jeg bruger min PC´s USB dongle sammen med min
SE T630....lyden på min PC´s headset er skrækeligt skrattende indtil TElefon
og dongle "kan se hinanden" og er max 50 cm fra hinanden.....
virkeligt skod når man påtænker at Bluetooth er en Ericsson opfindelse :( de
burde være markedes bedste til at producere den slags.
(Har prøvet at anvende Nokia telefoner istedet og der var der ingen
problemer :( )