GSM/GPRS/UMTS med PDA
Fra : Jimmy

Dato : 23-08-04 10:03

Hey

Jeg har en Fujitsu Siemens LOOX 610 og en HP Ipaq 2210. Det irreterer mig at
jeg skal rende rundt med både en PDA og en telefon, så jeg har besluttet at
der skal telefon i PDA'erne.

Er der nogen der kan henvise mig til nogle GSM/GPRS/UMTS udvidelseskort som
vil virke i disse enheder?

--

Jimmy

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 23-08-04 14:02

On Mon, 23 Aug 2004 11:02:53 +0200, "Jimmy"
<pleasereplyingroup@hotmail.com> wrote:

> [...]
>der skal telefon i PDA'erne.
>
>Er der nogen der kan henvise mig til nogle GSM/GPRS/UMTS udvidelseskort som

Nokia Phonecard opfylder de to første standarder, men det kniber nok
med det sidste.

DoCoMo har ganske visr udviklet et Compact Flash 3G kort (FOMA P2402),
men det sælges kun i Japan og er så vidt jeg ved kun et data-kort, som
altså ikke inkluderer GSM. Svarer så at sige til danske 3's eget
datakort (som kun fås i en PCMCIA-udgave)

KS

Fra : Jimmy

Dato : 23-08-04 16:05

<kelds99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Nokia Phonecard opfylder de to første standarder, men det kniber nok
> med det sidste.

Lyder interessant med Nokia PhoneCard, men jeg kan simpelthen ikke finde
noget om det nogensteder på Nokias hjemmeside. Hvor kan jeg få lidt mere
info om det hersens kort?

Tak for hjælpen :)

Jimmy

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 23-08-04 16:42

On Mon, 23 Aug 2004 17:04:42 +0200, "Jimmy"
> [...]

>Lyder interessant med Nokia PhoneCard, men jeg kan simpelthen ikke finde
>noget om det nogensteder på Nokias hjemmeside. Hvor kan jeg få lidt mere

Sorry, det hedder Nokia CardPhone, og nu jeg får set efter er det
faktisk kun beregnet på et PCMCIA-slot.

Men her er nogle bud på den ægte vare:
http://www.pdaland.dk/?item=570

http://www.officeit.dk/default.asp?productguid=S26391-F2536-L100

http://www.high-com.dk/shop/default.asp?ProductID=366 (tilbud!)

KS

Fra : P.Christensen

Dato : 23-08-04 17:11

"Jimmy" <pleasereplyingroup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> der skal telefon i PDA'erne.
>
> Er der nogen der kan henvise mig til nogle GSM/GPRS/UMTS udvidelseskort

Hej Jimmy, hvad med det her:
http://www.brighthand.com/article/Turn_Your_iPAQ_Into_a_Phone
Skulle efter sigende virke ok.

Din pda laves om til en " Qtek" lignende enhed, dog med udvendigt simkort.

Palle

Fra : Jimmy

Dato : 24-08-04 12:29

Tak til jer alle. Det var CF kortene jeg var interesseret i, så nu er jeg
glad ;)

--

Jimmy