tæller
Fra : Heidi Jensen

Dato : 23-08-04 07:33

Hej

Der skulle vel ikke lige være en, der kan guide mig igennm, til jeg kan få
sat en tæller på min hjemmeside? Det skal simpelthen være skåret ud i pap.
Problemet er at jeg ikke ved hvor jeg skal gøre dette:

Koden skal indsættes på alle dine sider, og være mellem <body> og </body>
tagsne. Hvis du bruger frames skal koden indsættes i en af de filer hvis
indhold bliver vist - ikke i filen med <frameset> koderne!

Venlig Hilsen
Heidi Jensen

www.hot-newlife.dk

Fra : inga schmidt

Dato : 23-08-04 13:27

Heidi Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> tagsne. Hvis du bruger frames skal koden indsættes i en af de filer hvis
> indhold bliver vist - ikke i filen med <frameset> koderne!

Du kan hente en gratis tæller på nedenstående link - og de har virkelig
skåret ud i pap, hvordan du skal gøre:
www.newbie.dk

Mvh Inga

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-08-04 19:54

Jamen, det er da ikke noget problem i FrontPage - du benytter dig blot
af den indbyggede funktion til formålet.

---
ahw