Erfaringer med SE T630 søges
Fra : Steen

Dato : 22-08-04 17:12

Hey

Jeg står og vakler mellem at købe en Nokia 6610i og en SE T630, der har
været lidt erfaringer med 6610i herinde, men jeg savner lidt info omkring
T630 - nogle bud?

--
Steen
danmark = dk

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 22-08-04 17:29

"Steen" <newz@pc.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg står og vakler mellem at købe en Nokia 6610i og en SE T630, der har
> været lidt erfaringer med 6610i herinde, men jeg savner lidt info omkring

Jeg har netop købt en SE T630 og er MEGET skuffet over hvor lidt sms´er den
kan have i sig i forhold til en Nokia. Har faktisk lidt fortrudt købet. Og
så syntes jeg heller ikke at den holder strøm lige så godt som en Nokia. Men
det er måske bare mig.

Linda

Fra : BorreBoy

Dato : 22-08-04 17:49

> [...]
>
> Jeg står og vakler mellem at købe en Nokia 6610i og en SE T630, der har
> været lidt erfaringer med 6610i herinde, men jeg savner lidt info omkring

Jeg synes det er en rigtig fed telefon. Kan kun anbefales

Fra : Henrik W

Dato : 22-08-04 20:13

Steen wrote:
> Hey
>
> Jeg står og vakler mellem at købe en Nokia 6610i og en SE T630, der har
> været lidt erfaringer med 6610i herinde, men jeg savner lidt info omkring
> T630 - nogle bud?

Jeg ville nok ikke vakle alt for meget så. Jeg ville til hver en tid
vælge T630. Har selv en og er godt tilfreds.

--
Henrik W

"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure
you mine are still greater." Albert Einstein

Fra : John

Dato : 22-08-04 23:17

> [...]
>
> Jeg står og vakler mellem at købe en Nokia 6610i og en SE T630, der har
> været lidt erfaringer med 6610i herinde, men jeg savner lidt info omkring

Jeg ville til enhver tid vælge en T630 frem for Nokia 6610i.

T630 er langt mere robust og efter min mening også mere brugervenlig.

Mvh

John

Fra : Steen

Dato : 23-08-04 12:23

"John" <jk7410@hotmail.com> wrote in news:cgb612$1g0i$1@news.cybercity.dk:

> Jeg ville til enhver tid vælge en T630 frem for Nokia 6610i.

Tak for diverse inputs - jeg vil kigge lidt rundt, og se hvor jeg kan få
mig en T630 til den billigste pris.

TDC mobilextra ser ud til at have okay priser.

--
Steen
danmark = dk

Fra : BorreBoy

Dato : 23-08-04 12:32

http://www.mobilpriser.dk/

Fra : Steen

Dato : 23-08-04 13:06

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> wrote in

> http://www.mobilpriser.dk/

Det ser ud til (for mig i hvert fald) at det billigste i øjeblikket er T630
med TDC MobilExtra 100 - samlet pris 899,- plus det obligatoriske abo på
100,- om måneden.

--
Steen
danmark = dk

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 23-08-04 14:30

> [...]
> mig en T630 til den billigste pris.
>
> TDC mobilextra ser ud til at have okay priser.

Jeg har netop købt min i et TDC erhverscenter som også sælger til private.
Her var prisen 479 + moms og med et mobilekstra 200 abb. At de så slog den
ind til 399 incl moms er jo ikke min skyld .

Fra : Steen

Dato : 23-08-04 14:58

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in

> Jeg har netop købt min i et TDC erhverscenter som også sælger til
> private.

Huh?

Jeg prøvede TDC erhverv i Randers, de gider ikke ha' noget som helst at
gøre med privatkunder!

--
Steen
danmark = dk

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 23-08-04 15:20

> [...]
>
> Huh?
>
> Jeg prøvede TDC erhverv i Randers, de gider ikke ha' noget som helst at

Hm, det gider de altså godt i Hasselager

Fra : Steen

Dato : 23-08-04 15:35

> Hm, det gider de altså godt i Hasselager

Sjovt at TDC ikke har en politik på området...eller det har der måske, de
lader det være op til den enkelte ekspedient!

--
Steen
danmark = dk

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 23-08-04 15:42

> [...]
>
> Sjovt at TDC ikke har en politik på området...eller det har der måske, de
> lader det være op til den enkelte ekspedient!

Prøv at ring til dem i Hasselager og spørg om DE ved hvorfor det er sårn. De
har tlfnr. 87 38 91 11
De lukker kl 17

Fra : JMo.

Dato : 23-08-04 22:43

Steen wrote:

> "Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in

> Sjovt at TDC ikke har en politik på området...eller det har der måske,
> de lader det være op til den enkelte ekspedient!

Det er ikke TDC's egne butikker, men en selvstændig kæde (der tidligere hed
Unitalk) af selvstændige butikker.

TDC har en aktiepost i kædekontoret, og kæden afregner med TDC for brug af
navnet.

(Iøvrigt så er der nogle af butikkerne der skilter med at være et
ErhvervsCenter - det kan være at det er det der gør forskellen?)

Fra : Steen

Dato : 24-08-04 08:01

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in

> Jeg har netop købt min i et TDC erhverscenter som også sælger til
> private. Her var prisen 479 + moms og med et mobilekstra 200 abb.

Jeg har lige haft kuglerammen i gang.
TDC's butikker sælger den til 599,- med et mobilextra 200 abo, så det er
så'n set det samme...du var bare heldig at få den billigere

--
Steen
danmark = dk

Fra : Thomas Landberg

Dato : 23-08-04 14:39

> Jeg står og vakler mellem at købe en Nokia 6610i og en SE T630, der har
> været lidt erfaringer med 6610i herinde, men jeg savner lidt info omkring
> T630 - nogle bud?

Nævnte Nokia kender jeg ikke, men jeg har haft en T630 og har nu en Nokia
6230. Nokiaen er klart den bedste telefon på alle områder minus skærmen.
Ting som holdbarhed, lydkvalitet, antennekvalitet (oplevede for første gang
i går at en samtale faldt ud...) osv. taler klart for Nokiaen. Desuden var
det mega irriterende, at T630'eren kun kunne have ca. 30 beskeder før den
var fyldt. Nokia'en kan have omkring 150 og når den er fyldt kobler jeg den
til computeren via PC Suite og Bluetooth og hiver beskederne over i
computeren. Alt i alt er jeg fantastisk glad for min 6230. Den virker bare
og man bliver ikke træt af den i længden.

MVH

Thomas Landberg