Hvordan lyder denne spec på PC???
Fra : Jesper Andersen

Dato : 22-08-04 13:43

Hej nyhedsgruppe!!!

Hvordan lyder det her?

AMD Athlon 64 3200+ 2,2 GHz Newcaslte

Abit KV8 PRO VIA 1.1 KT800 Bundkort

512 Mb ddr-ram

80 GB harddisk

ATI Radeon 9200 SE 128 MB

V 48 "Viking" silver Kabinet

Mvh.

Jesper

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-08-04 13:51

"Jesper Andersen" <jesper.kyhn@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej nyhedsgruppe!!!
>
> Hvordan lyder det her?
>
> AMD Athlon 64 3200+ 2,2 GHz Newcaslte
>
> Abit KV8 PRO VIA 1.1 KT800 Bundkort
>
> 512 Mb ddr-ram
>
> 80 GB harddisk
>
> ATI Radeon 9200 SE 128 MB
>
> V 48 "Viking" silver Kabinet
>

> Mvh.
>
> Jesper

Du skal ikke spille de sidste nye spil med den, men til alm. brug er den ok.
Til spil: ekstra 512 mb ram + evt. ATI 9800.

Kurt

Fra : Leony

Dato : 22-08-04 14:04

"Jesper Andersen" <jesper.kyhn@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan lyder det her?
> AMD Athlon 64 3200+ 2,2 GHz Newcaslte
> Abit KV8 PRO VIA 1.1 KT800 Bundkort
> 512 Mb ddr-ram
> 80 GB harddisk
> ATI Radeon 9200 SE 128 MB
> V 48 "Viking" silver Kabinet

Det lyder fint, men.........
Hvad skal du bruge den til?
Hvad er prisen?
Oplysninger som mangler for, at man kan give en vurdering.

Kabinettet lyder som noget billigt bras (uden at have undersøgt det).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper Andersen

Dato : 22-08-04 14:08

Hej..

Skal bruge den til primært til spil, men selvfølgeligt også til alm. brug..
Nogle af tingende har jeg i forvejen og andre dele har jeg bestilt hos
SHG.dk.., Så prisen kan jeg ikke angive..!!

mvh
Jesper

Fra : Reno Raines

Dato : 22-08-04 14:15

> [...]
> Nogle af tingende har jeg i forvejen og andre dele har jeg bestilt hos
> SHG.dk.., Så prisen kan jeg ikke angive..!!

I så fald er det valgte grafikkort helt håbløst. Overvej ligeledes 512Mb
ekstra ram.

RR

Fra : Jesper Andersen

Dato : 22-08-04 14:18

Problemet er så bare, at det vaglte grafikkort er allerede valgt, da det var
en af hardware tingende der sad i min com fra starten af...

mvh.
Jesper

ps: hvad med de andre dele i maskinen?? ...

Fra : Anders Lund

Dato : 22-08-04 14:36

Jesper Andersen wrote:

> Problemet er så bare, at det vaglte grafikkort er allerede valgt, da det var
> en af hardware tingende der sad i min com fra starten af...

Så kan du bare ikke spille de nye spil tilfredstillende... skift det ud. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 22-08-04 19:07

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Så kan du bare ikke spille de nye spil tilfredstillende... skift det ud.
:)

> --
> Anders Lund - anders@andersonline.dk

De 512 Mb kan altså godt undværes til at starte med, men grafikkortet er,
som allerede skrevet totalt håbløst.

/Ole

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 23-08-04 09:05

/Ole (6000) skrev:
> De 512 Mb kan altså godt undværes til at starte med, men grafikkortet
> er, som allerede skrevet totalt håbløst.

Jeps, som spillecomputer er den at sammenligne med en trehjulet cykel med
ferrarimotor.

Grafikkortet er decideret uegnet til spil. Hvis budgettet er begrænset, så
køb billigere CPU+bundkort og et bedre grafikkort.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Jesper Andersen

Dato : 22-08-04 19:43

Hej ole..

Det er desværre ikke en gang løgn.. Mit Radeon 9200 SE 182 MB kort stinker
langt væk, og det er helt sikkert det næste jeg skal skifte ud..

Men hvad med den nye CPU jeg har købt...? Hvad siger du til den??

mvh.
Jesper

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 22-08-04 20:27

½øjs@ Jesper.

Jeg har lige kikket lidt på dit bundkort, og det ser ganske fornuftigt ud,
og bestemt også CPU'en.

Jeg har selv lige opgraderet med et MSI K6 Delta bundkort, en AMD 2800+ CPU
og 512 Mb ram. Jeg beholdte mit GeForce 4 ti4200/128 Mb grafikkort pga
finanserne ikke lige var til et nyt kort, men jeg kan køre alt nyt med det,
så hvis du finder sådan et brugt til billige penge, kan du jo brige det,
indtil du har til et "ordentligt" kort.

Så vent med mere ram, som der er skrevet, og brug pengene på en grafikkort,
imho.

/Ole