Tabulering vha. CSS
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 22-08-04 12:48

Hvordan jeg kan lave et format, der indeholder en tabulering med 2
venstrejusteringer?

Fx. i en kalenderoversigt, hvor første felt er DATO og andet felt er
ARRANGEMENT.

Lige nu står ARRANGEMENT og blafrer, alt efter hvor mange cifre (og deres
bredde) der er i DATO.

Jeg vil naturligvis gerne nøjes med et format, men hvis der skal to til, er
det også OK.

Jeg har prøvet flere muligheder, men der kommer altid et linie skift mellem
felt 1 og 2...

Evt. links til GørDetSelv er velkomne.

PS: Jeg indtaster tekst til kalenderen direkte, endnu ikke vha.
dabaseopslag.

Finn, Roskilde
e-mail finnFJERNES@pq.dk
fjern FJERNES hvis du mailer direkte

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 22-08-04 14:39

nilfri (4000) wrote:
> [...]
> ARRANGEMENT.
>
> Lige nu står ARRANGEMENT og blafrer, alt efter hvor mange cifre (og

Den slags ville det være helt naturligt at putte i en tabel:

Læs mere om opbygning af tabeller her:

http://www.hjemmesideskolen.dk/html/tabel.asp

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 22-08-04 19:08

> Den slags ville det være helt naturligt at putte i en tabel:

> [...]

Du har helt ret, og det har jeg også prøvet - eller rettere løst det på den
måde.

Men mht. formattering syntes jeg dengang, det blev en del mere bøvlet med
tabellen end ellers med CSS.

Men der er jo interessant nyt for mig i dit link - ang. kombinationen tabel
og CSS. Det har jeg ikke tænkt muligt før.

Tak for input!

mvh
Finn