Problem i netværk
Fra : Vicit \(6430\)

Dato : 22-08-04 11:00

Hej NG

Jeg har et lille problem med XP Pro.

Når vi er i netværk med flere PC over LAN 10/100 Mbit.
Jeg kan sagtens få adgang til de andre PC ér men ingen kan få
adgang til min delte mapper jeg har slået Win Pro firewall fra.
Jeg bruger Norton Internet security professional 2004.
Der har jeg givet andre adgang på flg. adresser 192.168.0.2 til
192.168.0.10 under workgroup networking i norton.
Men igen får adgang og det er prøvet med firewall turn on og turn off
ingenting hjælper.

Er der en som har tid til at hjælpe mig. please !!

Med Venlig Hilsen

Vicit

P.s jeg ved ikke on det er den rigtige NG, men bær over med mig

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 22-08-04 16:50

In article <q8_Vc.372$nT3.114@news.get2net.dk>, Vicit (6430) wrote:
> [...]
> ingenting hjælper.
>
> Er der en som har tid til at hjælpe mig. please !!

Kan diu lave en
telnet dinip 139 og få svar ? Ellers er det noget firewalllort.

Jeg vil tro det hører hjemme i en Windows gruppe, det har ikke
meget med netværk at gøre, udover at netværket bruges for at
2 windows programmer kan kommunikere.

Fastnet - IP telefoni: 5 kr/md Se http://www.misumi.dk