Walkaton i København i morgen - ses vi?
Fra : ST

Dato : 21-08-04 21:35

Buller - D/S gårdhund agter at fremvise 6 km. af det indre København for sin
familie i morgen. Hunde er velkomne, vi bliver ca. 16-20.000 personer excl.
hunde på ruter fra 6-15 km.
Rigtig dejlig øvelse for en lidt tilbageholdende hund som vores.
Håber vi ses, man kan tilmelde sig på stedet (kastellet). Den korte rute
starter ca. 12.40.
På gensyn Buller og moar

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 23-08-04 14:52

> [...]
sin
> familie i morgen. Hunde er velkomne, vi bliver ca. 16-20.000 personer

Der var ikke vildt mange hunde på 10 km ruten... en håndfuld retrievere, et
par ayredale og en gravhund.

Venlig hilsen Dikte - uden hund, men med lidt ømme fødder i dag

Fra : ST

Dato : 23-08-04 19:08

"Benedikte Brisson" <kuduliatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og alt imellem. Buller fik hilst på mindst 50 hunde - forelsket i mindst 30
! Forunderligt nok var der ingen "hundebar" nogen steder. Vi havde
naturligvis forsyninger med. Jeg troede at det blev en hård tur for en
lille, normalt nervøs hund, men hvor var han bare sej, han lignede een, der
kunne starte forfra da vi kom i mål. Så, at der var flere grupper, som
tydeligvis var sammen ude for at lufte hundene, naboer - kolleger? Rigtigt
sejt at du gik 10 km, det var også vores plan, men vores datter vandt en tur
med en kendt, Mick Øgendahl, så på hjemmesiden - billede 11 kan du i
baggrunden se vores lille hvide plettede hund, nr. 2 fra højre er hans
"moar". Hun havde en dejlig dag - hendes hund også, og jeg havde også en
dejlig dag, også med ømme fødder, samt en hund der var bedre til at gå i
kort line.
mange hilsener "mormor" Susanne

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 24-08-04 21:10

"ST" <cfs10802@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "moar". Hun havde en dejlig dag - hendes hund også, og jeg havde også en
> dejlig dag, også med ømme fødder, samt en hund der var bedre til at gå i

Billede 11 - jeg går ud fra du mener walkathons hjemmeside - er det foran
Marmorkirken? Jeg har forstørret det op, men kan ikke se nogen som helst
hund....

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk